Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


Publication reference:  2010-0000001765

Publication date:  26/02/2010 at 14:39

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2010-0000001765

A. Contract Object


Contracting authority: Subdelegación del Gobierno de la Junta de Andalucía en el Campo de Gibraltar (No Vigente)


This information belonged to "Subdelegación del Campo de Gibraltar" until 18/12/2012 at 09:15


Processing Province: CÁDIZ


Contract Type: Servicios


Contract Name: Servicio de Vigilancia y Seguridad privada de la sede de la Subdelegación del Gobierno de la J.A. en el Campo de Gibraltar


Execution Provinces: CÁDIZ


File reference number: SV-01/09


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: Servicio de Vigilancia y Seguridad Privada de la sede de la Subdelegación del Gobierno de la Junta de Andalucía en el Campo de Gibraltar


CPV (Common Procurement Vocabulary):


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


C. Total budget amount


Net amount: 249,664.68 €


Estimated value:

Total amount:

Notes: I.V.A. Excluido





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  12/03/2010 at 14:00


Place:
Subdelegación del Gobierno de la J.A. en el Campo de Gibraltar
C/Regino Martínez 35
11271 Algeciras (Cádiz)



Contact point:

For the attention of: D. Emilio Borrego Guillén (Jefe de Servicio de Coordinación)

Telephone:  956027022 | Fax: 956027050

E-mail:  emilio.borrego@juntadeandalucia.es

Internet address:  http://www.juntadeandalucia.es/gobernacion


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  12/03/2010 at 14:00


Addresses for sending:
Registro General de la Subdelegación del Gobierno de la J.A. en el Campo de Gibraltar
C/Regino Martínez 35
11271 Algeciras (Cádiz)


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
Subdelegación del Gobierno de la Junta de Andalucia en el Campo de Gibraltar
C/ Regino Martínez 35
11271 Algeciras (Cádiz)

Envelope two opening date: 22/03/2010 at 11:00


Envelope three opening date: 26/03/2010 at 11:00


Other dates:

(25/03/2010 10:00)- COMITE EXPERTOS


Additional information: RECEPCION DOCUMENTACION SUBSANACION SOBRE Nº 1 HASTA LAS 14:00 HORAS DEL 24-03-2010


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications


BOJA  nº  39 of year  2010 , page  48.  (25/02/2010).  open BOJA

K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


BOJA Nº 39 DE 25/02/2010 (34.67 Kb) download

Pliego Clausulas Administrativas Particulares (213.5 Kb) download

Pliego Prescripciones Tecnicas (53.5 Kb) download


K.2. Additional information


ESCRITO SUBSANACION DOCUMENTACION SOBRE Nº 1 (21 Kb) download

SUBSANACION DOCUMENTACION SOBRE Nº 1 (20.5 Kb) download

SUBSANACION DOCUMENTACION SOBRE Nº 1 (21 Kb) download

Resolucion designacion Comité Expertos (21 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


» 26/02/2010 14:39 - 2010-0000001765 - Convocatoria de licitación

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


Act 1:

Name / description: MESA DE CONTRATACION


Date of act: 22/03/2010 11:00


Signed PDF: Signed PDF 2010-0000001765    (Published 22/03/2010 09:36)

Members:

Presidente

Vocal

Secretario

Presidencia

- D. EMILIO BORREGO GUILLEN , JEFE SERVICIO COORDINACION


Secretaría

- D. Mª PURIFICACION MORALES VILLAR , ADMINISTRATIVO


Vocalía

- D. JESSUS MARIA PECINO FERNANDEZ , ASESOR TECNICO


- D. RAFAEL ALVAREZ RUIZ , ASESOR TECNICO


- D. FRANCISCO JAVIER QUIROS SACALUGA , INTERVENTOR


- D. ERNESTO LOPEZ TELLO , LETRADO GABINETE JURIDICO




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación