Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2011-0000009209

Publication reference:  2011-0000008667

Publication date:  27/10/2011 at 10:15

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2011-0000008667

Disabled Notice

A. Contract Object


Contracting authority: Subdelegación del Gobierno de la Junta de Andalucía en el Campo de Gibraltar (No Vigente)


This information belonged to "Subdelegación del Campo de Gibraltar" until 10/10/2012 at 07:54


Processing Province: CÁDIZ


Contract Type: Servicios


Contract Name: Limpieza y Aseo de la sede de la Subdelegación del Gobierno J.A. en el Campo de Gibraltar


Execution Provinces: CÁDIZ


File reference number: SLA-01/2011


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description:


CPV (Common Procurement Vocabulary):


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


C. Total budget amount


Net amount: 110,650.79 €


Estimated value:

Total amount:

Notes: I.V.A. Excluido.





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  07/11/2011 at 14:00


Place:
Servicio de Coordinación de la Subdelegación del Gobierno J.A. Campo Gibraltar
C/Regino Martinez 35
11201 Algeciras (Cádiz)



Contact point:

For the attention of: Jefe de Servicio de Coordinación

Telephone:  956 027006/52 | Fax: 956 027050

E-mail:  emilio.borrego@juntadeandalucia.es

Internet address:  http://www.juntadeandalucia.es/gobernacion


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  07/11/2011 at 14:00


Addresses for sending:
Servicio de Coordinación de la Subdelegación del Gobierno J.A. Campo Gibraltar
C/Regino Martinez 35
11201 Algeciras (Cádiz)


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
Servicio de Coordinación de la Subdelegación del Gobierno J.A. Campo Gibraltar
C/Regino Martinez 35
11201 Algeciras (Cádiz)

Envelope two opening date:


Envelope three opening date:


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications


BOJA  nº  210 of year  2011 , page  39.  (26/10/2011).  open BOJA

K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


PLIEGO PRESCRIPCIONES TECNICAS (54 Kb) download

PLIEGO CLAUSULAS ADMINISTRATIVAS PARTICULARES (202.5 Kb) download

RESOLUCION CONSTITUCION MESA CONTRATACION (21 Kb) download


K.2. Additional information



K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


27/10/2011 10:15 - 2011-0000008667 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

11/11/2011 14:47 - 2011-0000009209 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

15/11/2011 13:17 - 2011-0000009284 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación