Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


Publication reference:  2012-0000006958

Publication date:  11/09/2012 at 13:35

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2012-0000006958

Disabled Notice

A. Contract Object


Contracting authority: Delegación del Gobierno de la Junta de Andalucía en Sevilla (No Vigente)


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Arrendamiento


Contract Name: ARRENDAMIENTO DE LOCAL PARA SEDE JUDICIAL EN CAZALLA DE LA SIERRA (SEVILLA).


Execution Provinces: SEVILLA


File reference number: 05/2012


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: ARRENDAMIENTO DE LOCAL PARA SEDE JUDICIAL EN CAZALLA DE LA SIERRA (SEVILLA).


CPV (Common Procurement Vocabulary):


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


C. Total budget amount


Net amount: 403,200.00 €


Estimated value: 1,025,084.76 €


Total amount:

Notes: importe total iva incluido. Importe estimado iva excluido





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  24/09/2012 at 14:00


Place:
DELEGACION DEL GOBIERNO DE LA JUNTA DE ANDALUCIA EN SEVILLA
PLAZA DE LA CONTRATACIÓN 3
41071 SEVILLA



Contact point:

For the attention of:

Telephone:  | Fax: 

E-mail: 

Internet address: 


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  25/09/2012 at 14:00


Addresses for sending:
DELEGACION DEL GOBIERNO DE LA JUNTA DE ANDALUCIA EN SEVILLA
PLAZA DE LA CONTRATACIÓN 3
41071 SEVILLA


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
DELEGACION DEL GOBIERNO DE LA JUNTA DE ANDALUCIA EN SEVILLA
PLAZA DE LA CONTRATACIÓN 3
41071 SEVILLA

Envelope two opening date:


Envelope three opening date:


Other dates:


Additional information: Se comunicará a los licitadores, con al menos 24 horas de antelación la fecha y hora de apertura de ofertas. Se anunciarán igualmente en el perfil del contratante, con al menos 24 horas de antelación


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents



K.2. Additional information



K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


11/09/2012 13:35 - 2012-0000006958 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

» 12/11/2012 13:42 - 2012-0000008679 - Procedimiento Anulado

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación