Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2012-0000007442

Publication reference:  2012-0000007440

Publication date:  28/09/2012 at 12:05

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2012-0000007440

Disabled Notice

This information update 2012-0000007113 for the following cause: 

Se suspende la mesa de contratación prevista para el día 3 de octubre de 2012, hasta nuevo aviso que se efectuará a traves de este medio.

Historical of Publications of Update and Correction


13/09/2012 13:56

Updated: DOCUMENTO SUBSANACIÓN DE ERRORES


10/09/2012 12:57

Corrected: Nueva fecha de apertura de ofertas: donde dice 25/09/2012 se sustituye por 26/09/2012.


04/09/2012 13:49

Updated: COMPOSICIÓN MESA DE CONTRATACIÓN


04/09/2012 10:03

Corrected: El contrato esta compuesto por un total de 7 lotes.



A. Contract Object


Contracting authority: Delegación Territorial de Educación, Deporte, Igualdad, Políticas Sociales y Conciliación en Cádiz (No Vigente)


This information belonged to "Delegación Provincial de Educación de Cádiz" until 10/10/2012 at 07:55


This information belonged to "Delegación Territorial de Educación, Cultura y Deporte en Cádiz" until 27/10/2015 at 11:43


This information belonged to "Delegación Territorial de Educación en Cádiz (En Transición)" until 20/03/2019 at 13:40


Processing Province: CÁDIZ


Contract Type: Servicios


Contract Name: Servicio de monitores escolares en centros docentes públicos de gestión directa de la provincia de Cádiz para el curso escolar 2012-2013


Execution Provinces: CÁDIZ


File reference number: CE/2012/2013


Division into lots:  Si


Number of lots: 7


Description: Servicio de monitores escolares en centros docentes públicos de gestión directa de la provincia de Cádiz para el curso escolar 2012-2013


CPV (Common Procurement Vocabulary):


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


C. Total budget amount


Net amount: 236,698.00 €


Estimated value: 195,618.18 €


Total amount:

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  11/09/2012 at 14:00


Place:
Delegación Territorial de Educación, Cultura y Deporte
Calle Antonio López, 4
11004 Cádiz



Contact point:

For the attention of: Jefe Servicio de Admón General y Gestión Económica y Jefa Sección Contratación

Telephone:  956006898 956006901 | Fax: 856103016

E-mail:  scontrato.dpca.ced@juntadeandalucia.es

Internet address:  http://www.juntadeandalucia.es/contratacion


Additional information:  La documentación se obtendrá en la Plataforma de Contratación de la Junta de Andalucía en el perfil del contratante de la Delegación Provincial de Educación de Cádiz.



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  11/09/2012 at 14:00


Addresses for sending:
Delegación Territorial de Educación, Cultura y Deporte
Calle Ahumada 2
11004 Cádiz


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
Delegación Territorial de Educación, Cultura y Deporte
Calle Isabel La Católica 8
11004 Cádiz

Envelope two opening date: 26/09/2012 at 10:00


Envelope three opening date: 03/10/2012 at 10:00


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


COMPOSICIÓN MESA DE CONTRATACIÓN (750.08 Kb) download

Pliego de Prescripciones Técnicas (18.07 Kb) download

Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares (319.69 Kb) download


K.2. Additional information


SUBSANACIÓN DE ERRORES (1353.77 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


04/09/2012 10:03 - 2012-0000006635 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

04/09/2012 13:49 - 2012-0000006668 - Convocatoria de licitación  (Rectification)  (Inactive)

10/09/2012 12:57 - 2012-0000006911 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

13/09/2012 13:56 - 2012-0000007057 - Convocatoria de licitación  (Rectification)  (Inactive)

14/09/2012 11:57 - 2012-0000007113 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

28/09/2012 12:05 - 2012-0000007440 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

28/09/2012 12:11 - 2012-0000007442 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

15/10/2012 08:58 - 2012-0000007785 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

» 31/10/2012 09:30 - 2012-0000008187 - Procedimiento Anulado  (Inactive)

   » 31/10/2012 09:48 - 2012-0000008190 - Procedimiento Anulado  (Additional Info.)

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación