Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


Publication reference:  2012-0000009435

Publication date:  12/12/2012 at 12:34

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2012-0000009435

Disabled Notice

A. Contract Object


Contracting authority: Consejería de Medio Ambiente y Ordenación del Territorio. Dirección General de Prevención y Calidad Ambiental (No Vigente)


This information belonged to "Consejería de Agricultura, Pesca y Medio Ambiente. Dirección General de Prevención, Calidad Ambiental y Cambio Climático" until 20/11/2013 at 16:59


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Servicios


Contract Name: Adaptación de la base de datos de resíduos no peligrosos y su integración al registro de autorizaciones ambientales.


Execution Provinces: ALMERÍA, CÁDIZ, CÓRDOBA, GRANADA, HUELVA, JAÉN, MÁLAGA, SEVILLA


File reference number: 37/2012/C/00


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description:


CPV (Common Procurement Vocabulary):

48600000-Paquetes de software de bases de datos y de funcionamiento.


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


C. Total budget amount


Net amount: 105,932.20 €


Estimated value: 0.00 €


Total amount:

Notes:



(Cofinanced project by the European Union)




D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  26/12/2012 at 14:00


Place:
Consejería de Agricultura, Pesca y Medio Ambiente
Avda. Manuel Siurot. 50
41013 Sevilla



Contact point:

For the attention of: Lorenzo Hervás Ramírez

Telephone:  95500353 | Fax: 

E-mail: 

Internet address: 


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  26/12/2012 at 14:00


Addresses for sending:
Registro General de la Consejería de Agricultura, Pesca y Medio Ambiente
C/ Tabladilla s/nº.
41013 Sevilla


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
Consejería de Agricultura, Pesca y Medio Ambiente
C/ Tabladilla. s/nº.
41013 Sevilla

Envelope two opening date: 12/02/2013 at 12:00


Envelope three opening date: 26/02/2013 at 12:00


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents



K.2. Additional information



K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


12/12/2012 12:34 - 2012-0000009435 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

» 23/01/2013 10:08 - 2013-0000000444 - Procedimiento Anulado

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación