Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


Publication reference:  2013-0000004813

Publication date:  04/07/2013 at 14:10

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2013-0000004813

This information update 2013-0000004809 for the following cause: 

Acta 4ª sesión Mesa Contratación

Historical of Publications of Update and Correction


21/06/2013 10:08

Updated: Acta 3ª sesión


17/06/2013 09:48

Updated: La 3ª sesión de la Mesa de Contratación, apertura de proposiciones económicas de los sobres 3, tendrá lugar el día 24/6/2013 en la Sala de Junta de la Delegación Territorial de Educación, Cultura y Deporte de Granada, C/ Gran Vía 56, 2ª planta


12/06/2013 14:17

Updated: Acta 2ª sesión Mesa contratación


03/06/2013 12:52

Updated: ACTA 1ª SESIÓN, CLASIFICACIÓN DOCUMENTACIÓN SOBRE 1 Y SUBSANACIÓN DEFICIENCIAS


10/05/2013 14:05

Updated: Fechas publicaciones en DOUE y BOE



A. Contract Object


Contracting authority: Delegación Territorial de Educación en Granada (No Vigente)


This information belonged to "Delegación Territorial de Educación, Cultura y Deporte en Granada" until 25/05/2016 at 14:12


Processing Province: GRANADA


Contract Type: Servicios


Contract Name: SERVICIO DE LIMPIEZA DE DIVERSOS CENTROS DOCENTES PÚBLICOS DEPENDIENTES DE LA DELEGACIÓN TERRITORIAL DE EDUCACIÓN, CULTURA Y DEPORTE DE GRANADA, CURSO 2013/2014.


Execution Provinces: GRANADA


File reference number: LIMP.1-2013


Division into lots:  Si


Number of lots: 67


Description: SERVICIO DE LIMPIEZA DE DIVERSOS CENTROS DOCENTES PÚBLICOS DEPENDIENTES DE LA DELEGACIÓN TERRITORIAL DE EDUCACIÓN, CULTURA Y DEPORTE DE GRANADA, CURSO 2013/2014.


CPV (Common Procurement Vocabulary):


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


C. Total budget amount


Net amount: 1,767,544.26 €


Estimated value: 3,535,080.52 €


Total amount:

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  08/06/2013 at 14:00


Place:
DELEGACIÓN TERRITORIAL DE EDUCACIÓN, CULTURA Y DEPORTE DE GRANADA,
Gran Vía 56
18010 Granada



Contact point:

For the attention of: Jefe Sección Contratación

Telephone:  958029000 | Fax: 958029052

E-mail: 

Internet address:  http://www.juntadeandalucia.es


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  08/06/2013 at 14:00


Addresses for sending:
DELEGACIÓN TERRITORIAL DE EDUCACIÓN, CULTURA Y DEPORTE DE GRANADA,
Gran Vía 56
18010 Granada


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
DELEGACIÓN TERRITORIAL DE EDUCACIÓN, CULTURA Y DEPORTE DE GRANADA,
Gran Vía 56
18010 Granada

Envelope two opening date:


Envelope three opening date: 24/06/2013 at 12:00


Other dates:


Additional information: La 3ª sesión de la Mesa de Contratación, apertura de proposiciones económicas de los sobres 3, tendrá lugar el día 24/6/2013 en la Sala de Junta de la Delegación Territorial de Educación, Cultura y Deporte de Granada, C/ Gran Vía 56, 2ª planta


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications


BOE  nº  121 of year  2013 (21/05/2013). 

DOUE  nº  092 of year  2013 .  ( Dispatch:10/05/2013, Publication:14/05/2013 )

K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


PLIEGO DE PRESCRIPCIONES TÉCNICAS (147.1 Kb) download

PLIEGO DE CLÁUSULAS ADMINISTRATIVAS PARTICULARES (791.47 Kb) download

LISTADO PERSONAL A SUBROGAR (35.69 Kb) download


K.2. Additional information


Acta 4ª sesión (345.27 Kb) download

ACTA SESIÓN 1 (6871.2 Kb) download

Acta 3ª sesión (133.5 Kb) download

COMPOSICIÓN MESA CONTRATACIÓN (58.31 Kb) download

ACTA SESIÓN 2 (3604.23 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


10/05/2013 14:05 - 2013-0000003119 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

03/06/2013 12:52 - 2013-0000003751 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

12/06/2013 14:17 - 2013-0000004093 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

17/06/2013 09:48 - 2013-0000004216 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

21/06/2013 10:08 - 2013-0000004376 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

04/07/2013 12:15 - 2013-0000004809 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

04/07/2013 14:10 - 2013-0000004813 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 24/07/2013 00:00 - 2013-0000005069 - Adjudicación

   » 02/10/2013 13:25 - 2013-0000006651 - Formalización

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


Act 1:

Name / description: 4ª Sesión Mesa Contratación


Date of act: 01/07/2013 14:00


Signed PDF: Signed PDF 2013-0000004813    (Published 04/07/2013 14:03)

Members:

Presidente

Vocal

Secretario

Presidencia

- Juan De la Torre Moreno


Secretaría

- Antonio Valenzuela Bueno


Vocalía

- Jose Mª Jáimez García


- manuel Cuadros Ojeda


- manuel Coca Martín


- Raquel López Gabaldón



Act 2:

Name / description: 1ª SESIÓN MESA DE CONTRATACIÓN. CLASIFICACIÓN DOCUMENTACIÓN Y SUBSANACIÓN DE DEFICIENCIAS


Date of act: 10/06/2013 09:00


Signed PDF: Signed PDF 2013-0000004813    (Published 12/06/2013 14:05)

Members:

Presidente

Vocal

Secretario

Presidencia

- D. JUAN DE LA TORRE MORENO


Secretaría

- D. ANTONIO JOSÉ VALENZUELA BUENO


Vocalía

- D. MANUEL CUADROS OJEDA


- Dña. RAQUEL LÓPEZ GABALDÓN


- D. MANUEL COCA MARTÍN


- D. JOSE Mª JÁIMEZ GARCÍA



Act 3:

Name / description: 2ª SESIÓN. ADMISIÓN DEFINITIVA LICITADORES, APERTURA EN SESIÓN PÚBLICA DEL SOBRE 2


Date of act: 17/06/2013 09:00


Signed PDF: Signed PDF 2013-0000004813    (Published 12/06/2013 14:14)

Members:

Presidente

Vocal

Secretario

Presidencia

- D. JUAN DE LA TORRE MORENO


Secretaría

- D. ANTONIO JOSÉ VALENZUELA BUENO


Vocalía

- D. JOSE Mª JÁIMEZ GARCÍA


- D. MANUEL CUADROS OJEDA


- MANUEL COCA MARTÍN


- RAQUEL LÓPEZ GABALDÓN




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación