Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2013-0000006142

Publication reference:  2013-0000006062

Publication date:  09/08/2013 at 14:36

State:  En plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2013-0000006062

Disabled Notice

A. Contract Object


Contracting authority: Centro Andaluz de Medicina del Deporte


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Servicios


Contract Name: Servicio de limpieza en las sedes del Centro Andaluz de Medicina del Deporte en Almería, San Fernando (Cádiz), Córdoba, Granada, Huelva, Jaén Málaga y Sevilla


Execution Provinces: ALMERÍA, CÁDIZ, CÓRDOBA, GRANADA, HUELVA, JAÉN, MÁLAGA, SEVILLA


File reference number: 2013/01/A


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: Servicio de limpieza en las sedes del Centro Andaluz de Medicina del Deporte en Almería, San Fernando (Cádiz), Córdoba, Granada, Huelva, Jaén, Málaga y Sevilla.


CPV (Common Procurement Vocabulary):


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


C. Total budget amount


Net amount: 54,000.00 €


Estimated value: 108,000.00 €


Total amount:

Notes: IVA excluído





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  03/09/2013 at 14:00


Place:
Consejería de Cultura y Deporte. Centro Andaluz de Medicina del Deporte
Glorieta Beatriz Manchón s/n
41092 Sevilla



Contact point:

For the attention of:

Telephone:  | Fax: 

E-mail:  administracion.camd.ccd@juntadeandalucia.es

Internet address: 


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  03/09/2013 at 14:00


Addresses for sending:
REGISTRO GENERAL DE LA CONSEJERÍA DE CULTURA Y DEPORTE
C/ SAN JOSÉ 13
41004 SEVILLA


Additional information:  Si se opta por la presentación de la documentación según el art. 80.4 del RGLCAP: Fax 955036406


H. Tender opening


Place:
SECRETARÍA GENERAL TÉCNICA DE LA CONSEJERÍA DE CULTURA Y DEPORTE
C/ SAN JOSÉ 13
41004 SEVILLA

Envelope two opening date: 12/09/2013 at 12:30


Envelope three opening date: 19/09/2013 at 12:30


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


PLIEGO DE PRESCRIPCIONES TÉCNICAS (251.55 Kb) download

PLIEGO CLÁUSULAS ADMINISTRATIVAS PARTICULARES (834.42 Kb) download


K.2. Additional information



K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


09/08/2013 14:36 - 2013-0000006062 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

13/08/2013 13:20 - 2013-0000006142 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

03/09/2013 11:36 - 2013-0000006604 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 22/10/2013 14:33 - 2013-0000008623 - Adjudicación

» 06/11/2013 12:59 - 2013-0000009119 - Formalización

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación