Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


Publication reference:  2013-0000009322

Publication date:  29/01/2014 at 08:50

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2013-0000009322

A. Contract Object


Contracting authority: Delegación Territorial de Cultura, Turismo y Deporte en Sevilla (No Vigente)


This information belonged to "Delegación Territorial de Educación, Cultura y Deporte en Sevilla" until 03/06/2016 at 09:58


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Servicios


Contract Name: LIMPIEZA DEL MUSEO DE BELLAS ARTES DE SEVILLA


Execution Provinces: SEVILLA


File reference number: B.13.007.SV.41.SE


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: SERVICIO DE LIMPIEZA DE LA SEDE DEL MUSEO DE BELLAS ARTES DE SEVILLA


CPV (Common Procurement Vocabulary):

90911200-SERVICIOS DE LIMPIEZAS DE EDIFICIOS


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


C. Total budget amount


Net amount: 165,594.02 €


Estimated value: 165,594.02 €


Total amount:

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  13/02/2014 at 14:00


Place:
DELEGACION TERRITORIAL EDUCACION CULTURA Y DEPORTE
C/ CASTELAR 22
41001 SEVILLA



Contact point:

For the attention of: DOLORES PEREZ VALENZUELA

Telephone:  600143265 | Fax: 955542148

E-mail:  mariad.perez@juntadeandalucia.es

Internet address:  http://www.juntadeandalucia.es


Additional information:  Para consultas administrativas llamar a Maria Luisa Capote 955036217 o Carmen Fernández Haeger 955036221



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  13/02/2014 at 14:00


Addresses for sending:
DELEGACION TERRITORIAL EDUCACION CULTURA Y DEPORTE
C/ CASTELAR 22
41001 SEVILLA


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
DELEGACION TERRITORIAL EDUCACION CULTURA Y DEPORTE
C/ CASTELAR 22
41001 SEVILLA

Envelope two opening date: 24/02/2014 at 10:30


Envelope three opening date: 27/02/2014 at 10:30


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications


BOJA  nº  19 of year  2014 , page  55.  (29/01/2014).  Reference  PD.138/2014 open BOJA

K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


PLIEGO DE PRESCRIPCIONES TECNICAS (178.67 Kb) download

PLIEGO DE CLAUSULAS ADMINISTRATIVAS PARTICULARES (749.47 Kb) download


K.2. Additional information



K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


29/01/2014 08:50 - 2013-0000009322 - Convocatoria de licitación

» 18/03/2014 10:10 - 2014-0000001876 - Adjudicación

» 18/03/2014 10:12 - 2014-0000001877 - Formalización  (Inactive)

» 24/03/2014 09:33 - 2014-0000002092 - Formalización  (Rectification)  (Inactive)

» 01/06/2018 10:30 - 2018-0000018744 - Formalización

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación