Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


Publication reference:  2014-0000002159

Publication date:  25/03/2014 at 13:22

State:  Finalizado plazo de presentación


The processing of this contracting procedure is suspended. The processing of this contracting procedure is suspended.


Signed PDF: Signed PDF 2014-0000002159

This information update 2014-0000002097  and it suspends the processing of the procedure for the following cause: 

Error

A. Contract Object


Contracting authority: Agencia Pública Empresarial Sanitaria Costa del Sol (No Vigente)


Processing Province: MÁLAGA


Contract Type: Suministros


Contract Name: SUMINISTRO DE SISTEMAS PARA LAS BOMBAS DE INFUSIÓN SIENDO MATERIAL ESPECIFICO DE CAREFUSION IBERIA, CON DESTINO A LA AGENCIA PÚBLICA EMPRESARIAL SANITARIA COSTA DEL SOL.


Execution Provinces: MÁLAGA


File reference number: N.S.P. 04/2014


Division into lots:  Si


Number of lots: 2


Description: SUMINISTRO DE SISTEMAS PARA LAS BOMBAS DE INFUSIÓN SIENDO MATERIAL ESPECIFICO DE CAREFUSION IBERIA, CON DESTINO A LA AGENCIA PÚBLICA EMPRESARIAL SANITARIA COSTA DEL SOL.


CPV (Common Procurement Vocabulary):

33194120-ARTÍCULOS PARA PERFUSIÓN.


B. Tendering proccess


Tendering process: Negociado sin publicidad


C. Total budget amount


Net amount: 132,436.00 €


Estimated value: 264,872.00 €


Total amount:

Notes: Procedimientode Adjudicación: Artículo 170.d de TRLCSP a CAREFUSION IBERIA 308, S.L.





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit: 


Place for obtaining documentation:  Not specified


E.Specific contractor requirements


Se aportará la documentación indicada en los art. 75 (solvencia económica) y 77 (solvencia técnica) del TRLCSP del 14 de noviembre de 2.011 en los términos establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares.


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  28/03/2014 at 14:00


Addresses for sending:
Agencia Pública Empresasrial Sanitaria Costa del Sol.
Autovia A-7. Km. 187
29603 MARBELLA


Additional information:  APERTURA SOBRE 2 03/04/2014 12:00 Horas.


H. Tender opening


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


Bastanteo de Poder e Instrucciones del Aval (778.11 Kb) download

PLIEGOS (664.06 Kb) download


K.2. Additional information



K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


24/03/2014 10:17 - 2014-0000002097 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

25/03/2014 13:22 - 2014-0000002159 - Convocatoria de licitación  (Suspend)

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


Act 1:

Name / description: APERTURA SOBRE 2


Date of act: 03/04/2014 12:00


Signed PDF: Signed PDF 2014-0000002159    (Published 24/03/2014 10:41)

Members:

Presidente

Vocal

Secretario

Presidencia

- D. Jose Carlos Canca Sánchez , Director de Enfermería.


Secretaría

- D. Jesus J. Chenoll Godos , Administrativo de Compras.


Vocalía

- D. Emilio Montenegro Acero , Subdirector Médico.


- Dña. Purificación Alcalá Gutiérrez , Rue 2100-2200-2300


- D. Andrés Sedeño Ferrer , Responsable Área Jurídica


- Dña. Gloria Lupión Morales , Responsable de Control Económico


- Dña. Olga Tascón González , Tecnico de Control Interno


- D. Francisco Gutiérrez Díaz , Responsable de Compras


- Dña. Marta Aranda Gallardo , Rue 4100-4300



Act 2:

Name / description: APERTURA SOBRE 1


Date of act: 03/04/2014 11:30


Signed PDF: Signed PDF 2014-0000002159    (Published 24/03/2014 10:41)

Members:

Presidente

Vocal

Secretario

Presidencia

- D. Jose Carlos Canca Sánchez , Director de Enfermería.


Secretaría

- D. Jesús J. Chenoll Godos , Administrativo de Compras


Vocalía

- D. Emilio Montenegro Acero , Subdirecto Médico.


- Dña. Purificación Alcalá Gutiérrez , Rue 2100-2200-2300


- D. Andrés Sedeño Ferrer , Responsable de Área Jurídica.


- Dña. Gloria Lupión Morales , Responsable de Control Económico.


- Dña. Olga Tascón González , Tecnico de Control interno.


- D. Francisco Gutiérrez Díaz , Responsble de Compras


- Dña. Marta Aranda Gallardo , Rue 4100-4300




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación