Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


Publication reference:  2014-0000003787

Publication date:  12/05/2014 at 13:07

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2014-0000003787

A. Contract Object


Contracting authority: Delegación Territorial de Igualdad, Salud y Políticas Sociales en Sevilla (No Vigente)


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Servicios


Contract Name: SERVICIO DE VIGILANCIA DE LAS SEDES DE LA D.T. DE IGUALDAD, SALUD Y POLITICAS SOCIALES


Execution Provinces: SEVILLA


File reference number: VIG-02/14


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: SERVICIO DE VIGILANCIA DE LAS SEDES DE LA D.T. DE IGUALDAD,SALUD Y POLITICAS SOCIALES DE SEVILLA SITUADAS EN AVDA.LUIS MONTOTO 87-89 Y DE LA UVMI DE SEVILLA.


CPV (Common Procurement Vocabulary):

79714000-SERVICIO DE VIGILANCIA


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


C. Total budget amount


Net amount: 80,538.72 €


Estimated value: 161,077.44 €


Total amount:

Notes: POSIBILIDAD DE PRÓRROGA (S/ART. 88 TRLCSP)





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  26/05/2014 at 12:00


Place:
DELEGACION TERRITORIAL DE IGUALDAD, SALUD Y POLITICAS SOCIALES
AVDA.LUIS MONTOTO 87-89
41018 SEVILLA



Contact point:

For the attention of: SECCION DE GESTIÓN ECONÓMICA Y CONTRATACIÓN

Telephone:  955006986 | Fax: 955006847

E-mail:  contratacion.se.csbs@juntadeandalucia.es

Internet address: 


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  29/05/2014 at 14:00


Addresses for sending:
REGISTRO DE LA DELEGACION TERRITORIAL DE IGUALDAD, SALUD Y POLITICAS SOCIALES
AVDA.LUIS MONTOTO ( PLANTA BAJA) 87
41018 SEVILLA


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
DELEGACIÓN TERRITORIAL DE IGUALDAD,SALUD Y POLITICAS SOCIALES
AVDA. LUIS MONTOTO ( SALA JUNTAS 2ª PLANTA) 87
41018 SEVILLA

Envelope two opening date:


Envelope three opening date: 12/06/2014 at 12:00


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications


BOJA  nº  89 of year  2014 , page  193.  (12/05/2014).  Reference  PD.1346/2014 open BOJA

K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


PCAP (886.48 Kb) download

PPT VIG.02.14 (114.47 Kb) download


K.2. Additional information



K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


12/05/2014 13:07 - 2014-0000003787 - Convocatoria de licitación

» 03/06/2014 18:14 - 2014-0000004633 - Dismissed Contract  (Inactive)

» 03/06/2014 18:16 - 2014-0000004634 - Dismissed Contract  (Additional Info.)

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


Act 1:

Name / description: RESOLUCIÓN de 8 de mayo de 2014, de la Delegación Territorial de Igualdad, Salud y Políticas Sociales en Sevilla, por la que se constituye la Mesa de Contratación para intervenir en el Expte: VIG-02/14 – SERVICIO DE VIGILANCIA DE LAS SEDES DE LA DELEGACIÓN TERRITORIAL DE IGUALDAD, SALUD Y POLITICAS SOCIALES EN SEVILLA.


Date of act: 12/06/2014 12:00


Signed PDF: Signed PDF 2014-0000003787    (Published 19/05/2014 12:02)

Members:

Presidente

Vocal

Secretario

Presidencia

- D. ESTEBAN MELLADO PARREÑO , SECRETARIO GENERAL


PRESIDENTE-SUPLENTE

- D. ANTONIO REYES MUNIZ , JEFE DEL SERVICIO DE ADMINISTRACIÓN GENERAL Y PERSONAL


Secretaría

- D. JOSE LUIS VILLAR IGLESIAS , JEFE DE LA SECCIÓN DE ADMINISTRACIÓN GENERAL


Vocalía

- D. JOAQUIN GONZALEZ ALCÁNTARA , JEFE DE LA SECCIÓN DE REGIMEN INTERIOR


- Dña. MARÍA GÓMEZ ÁLVAREZ , JEFA DE LA SECCIÓN DE GESTIÓN ACONÓMICA Y CONTRATACIÓN


- D. JOSE GOMEZ-CALERO , LETRADO DE LA ASESORÍA JURÍDICA


- Dña. VISTORIA LOPEZ GUTIERREZ , INTERVENTORA PROVINCIAL




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación