Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


Publication reference:  2015-0000004130

Publication date:  30/03/2015 at 08:42

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2015-0000004130

This information update 2015-0000002385 for the following cause: 

Anuncio de subsanación de documentación sobre número uno

A. Contract Object


Contracting authority: Parque Científico y Tecnológico Cartuja, S.A.


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Servicios


Contract Name: Mantenimiento integral de los ascensores del Centro de Empresas Pabellón de Italia


Execution Provinces: SEVILLA


File reference number: CEPI 8/15


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description:


CPV (Common Procurement Vocabulary):

50750000-Servicios de mantenimiento de ascensores


B. Tendering proccess


Tendering process: Negociado sin publicidad


C. Total budget amount


Net amount: 4,198.80 €


Estimated value: 8,397.60 €


Total amount:

Notes: Importes correspondientes al presupuesto base de licitación y al valora estimado del contrato, IVA no incluido





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  13/03/2015 at 15:00


Place:
COMUNIDAD DE BIENES, CENTRO DE EMPRESAS PABELLÓN DE ITALIA
C/Isaac Newton, Pabellón de Unión Europea s/n
41092 Sevilla



Contact point:

For the attention of:

Telephone:  | Fax: 

E-mail:  pctcartuja@pctcartuja.es

Internet address: 


Additional information:  VISITA al edificio el día 13 de marzo de 2015, a las 12:30 horas. Interesados presentarse en el hall del Pabellón de Italia en C/ Isaac Newton, nº4 del PCT Cartuja, Sevilla



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  25/03/2015 at 15:00


Addresses for sending:
COMUNIDAD DE BIENES, CENTRO DE EMPRESAS PABELLÓN DE ITALIA
C/Isaac Newton, Pabellón de Unión Europea s/n
41092 Sevilla


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
CENTRO DE EMPRESAS PABELLÓN DE ITALIA, COMUNIDAD DE BIENES
C/ ISAAC NEWTON S/N
41092 SEVILLA

Envelope two opening date:


Envelope three opening date:


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


PPT Mantenimiento integral de ascensores (3868.77 Kb) download

PCA Mantenimiento integral de ascensores (15969.03 Kb) download


K.2. Additional information


Anuncio de subsanacion doc. sobre uno (625.69 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


10/03/2015 12:23 - 2015-0000002385 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

30/03/2015 08:42 - 2015-0000004130 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 18/05/2015 08:26 - 2015-0000006807 - Adjudicación

» 22/05/2015 08:19 - 2015-0000006809 - Formalización  (Inactive)

» 15/01/2016 14:25 - 2016-0000000813 - Formalización  (Additional Info.)

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación