Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2015-0000010679

Publication reference:  2015-0000010379

Publication date:  14/07/2015 at 10:35

State:  En plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2015-0000010379

Disabled Notice

A. Contract Object


Contracting authority: Delegación Territorial de Turismo, Regeneración, Justicia y Administración Local en Sevilla (No Vigente)


This information belonged to "Delegación del Gobierno de la Junta de Andalucía en Sevilla (No Vigente)" until 31/05/2019 at 12:43


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Servicios


Contract Name: Servicio de transporte y depósito de cadáveres que requieran la práctica de autopsias, necropsias y pruebas de investigación forense a realizar en las sedes del Instituto de Medicina Legal, tanatorios, centros sanitarios conveniados de la provincia d


Execution Provinces: SEVILLA


File reference number: 08/2015


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: Servicio de transporte y depósito de cadáveres que requieran la práctica de autopsias, necropsias y pruebas de investigación forense a realizar en las sedes del Instituto de Medicina Legal, tanatorios, centros sanitarios conveniados de la provincia de Sevilla.


CPV (Common Procurement Vocabulary):


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 61,818.12 €


Estimated value: 123,636.24 €


Total amount: 74,800.00 €

Notes: En el cálculo del importe total estimado, se tiene en cuenta la eventual prórroga del contrato.





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  28/07/2015 at 14:00


Place:
Delegación del Gobierno de la Junta de Andalucía en Sevilla.
Plaza de la Contratación 3
41071 Sevilla



Contact point:

For the attention of: Sección de Contratación

Telephone:  600156696 | Fax: 955519155

E-mail:  laurar.garcia@juntadeandalucia.es

Internet address: 


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  29/07/2015 at 14:00


Addresses for sending:
Delegación del Gobierno de la Junta de Andalucía en Sevilla.
Plaza de la Contratación 3
41071 Sevilla


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
Delegación del Gobierno de la Junta de Andalucía en Sevilla.
Plaza de la Contratación 3
41071 Sevilla

Envelope two opening date:


Envelope three opening date:


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications


BOJA  nº  135 of year  2015 , page  121.  (14/07/2015).  Reference  PD.1836/2015 open BOJA

K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


Anuncio BOJA pdf (66.91 Kb) download

PPT (321.69 Kb) download

PCAP (2509.89 Kb) download


K.2. Additional information



K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


14/07/2015 10:35 - 2015-0000010379 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

17/07/2015 13:48 - 2015-0000010679 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

» 04/08/2015 13:15 - 2015-0000011740 - Procedimiento Anulado  (Inactive)

» 04/08/2015 13:21 - 2015-0000011741 - Procedimiento Anulado  (Rectification)

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación