Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


Publication reference:  2015-0000010411

Publication date:  14/07/2015 at 12:21

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2015-0000010411

A. Contract Object


Contracting authority: Consejería de Salud y Familias. Secretaría General Técnica (No Vigente)


This information belonged to "Consejería de Igualdad, Salud y Políticas Sociales. Secretaría General Técnica" until 26/10/2015 at 17:50


This information belonged to "Consejería de Salud. Secretaría General Técnica (En Transición)" until 08/03/2019 at 11:40


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Servicios


Contract Name: Estadísticas de causas de muerte en Andalucía


Execution Provinces: SEVILLA


File reference number: 73/15


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: Realizar las estadísticas de causas de muerte en Andalucía


CPV (Common Procurement Vocabulary):


B. Tendering proccess


Tendering process: Negociado sin publicidad


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 53,234.71 €


Estimated value: 53,234.71 €


Total amount: 64,414.00 €

Notes: Importe total con IVA 64414,00 euros; IVA 11179,29; Sin IVA 53234,71





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  17/07/2015 at 14:00


Place:
Consejería de Salud de la Junta de Andalucía
Avd Hytasa 14
41006 Sevilla



Contact point:

For the attention of: Servicio Contratación

Telephone:  955405674 | Fax: 955543048

E-mail: 

Internet address: 


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  17/07/2015 at 20:00


Addresses for sending:
Consejería de Salud de la Junta de Andalucía
Avd Hytasa 14
41006 Sevilla


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
Consejería de Salud de la Junta de Andalucía
Avd Hytasa 14
41006 Sevilla

Envelope two opening date:


Envelope three opening date:


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


PPT (95.5 Kb) download

PCAP (826.91 Kb) download


K.2. Additional information



K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


14/07/2015 12:21 - 2015-0000010411 - Convocatoria de licitación

» 21/09/2015 09:27 - 2015-0000013879 - Adjudicación  (Inactive)

» 14/12/2015 14:29 - 2015-0000019622 - Adjudicación  (Additional Info.)

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación