Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2016-0000006590

Publication reference:  2016-0000005897

Publication date:  31/03/2016 at 15:04

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2016-0000005897

Disabled Notice

This information update 2016-0000004819 for the following cause: 

Certificado de la Mesa de Contratación otorgando plazo para la subsanación de la documentación presentada como justificación del cumplimiento de los requisitos previos para la licitación.

A. Contract Object


Contracting authority: Consejería de Salud. Secretaría General Técnica (No Vigente)


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Servicios


Contract Name: SERVICIO DE VIGILANCIA Y SEGURIDAD CONTRA EL INTRUSISMO EN EL EDIFICIO SEDE DE LA CONSEJERÍA DE SALUD


Execution Provinces: SEVILLA


File reference number: 201/15


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: SERVICIO DE VIGILANCIA Y SEGURIDAD CONTRA EL INTRUSISMO EN EL EDIFICIO SEDE DE LA CONSEJERÍA DE SALUD


CPV (Common Procurement Vocabulary):


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 190,564.00 €


Estimated value: 381,128.00 €


Total amount: 230,582.44 €

Notes: 40018,44 euros de IVA





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  28/03/2016 at 14:00


Place:
Secretaría General Técnica de la Consejería de Salud
Avenida de la innovación edifici Arena s/n
41020 Sevilla



Contact point:

For the attention of: Servicio de Administración General y Documentación

Telephone:  955006300 | Fax: 955006328

E-mail:  juanm.garcia.riego@juntadeandalucia.es

Internet address: 


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  28/03/2016 at 20:00


Addresses for sending:
Secretaría General Técnica de la Consejería de Salud
Avenida de la Innovación s/n
41020 Sevilla


Additional information:  Lugar de presentación: Registro General, sito en Avenida de la Innovación s/n hasta las 20,00 horas


H. Tender opening


Place:
Secretaría General Técnica de la Consejería de Salud
Avenida de la Innovación s/n
41020 Sevilla

Envelope two opening date: 04/04/2016 at 12:00


Envelope three opening date: 11/04/2016 at 12:00


Other dates:


Additional information: El estudio de la documentación acreditativa del cumplimiento de los requisitos previos para la contratación de los licitadores se realizará el día 31 de marzo de 2016


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications


BOJA  nº  46 of year  2016 , page  89.  (09/03/2016).  open BOJA

K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


Nombramiento Mesa (48.76 Kb) download

PCAP 201/15 (826.91 Kb) download

PPT 201/15 (689.38 Kb) download


K.2. Additional information


Certificado Mesa subsanación documentación (79.99 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


09/03/2016 13:08 - 2016-0000004819 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

31/03/2016 15:04 - 2016-0000005897 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

11/04/2016 15:28 - 2016-0000006590 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 16/05/2016 09:21 - 2016-0000008710 - Adjudicación

» 14/09/2016 17:18 - 2016-0000013086 - Formalización

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación