Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


Publication reference:  2016-0000011353

Publication date:  22/06/2016 at 13:20

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2016-0000011353

Disabled Notice

A. Contract Object


Contracting authority: Consejería de Cultura. Dirección General de Innovación Cultural y del Libro (No Vigente)


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Servicios


Contract Name: APOYO A LA COORDINACION DE PROYECTOS DEL SERVICIO DE ARCHIVOS DE LA DIRECCION GENERAL DE INNOVACION CULTURAL Y DEL LIBRO DE LA CONSEJERIA DE CULTURA


Execution Provinces: SEVILLA


File reference number: SA-1/2016


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: Apoyo a la coordinación de los proyectos contratados con empresas externas y actualmente en ejecución para el mantenimiento evolutivo y correctivo de las aplicaciones @rchivA, @rchivAWeb y BAIDA de la Consejería de Cultura


CPV (Common Procurement Vocabulary):


B. Tendering proccess


Tendering process: Negociado sin publicidad


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 17,983.50 €


Estimated value:

Total amount: 21,760.04 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  23/06/2016 at 14:00


Place:
CONSEJERIA DE CULTURA
C/ SANTA MARIA LA BLANCA, PALACIO DE ALTAMIRA 1
41071 SSEVILLA



Contact point:

For the attention of: MARIA ISABEL VALIENTE FABERO

Telephone:  955036788 | Fax: 

E-mail:  mailto:mariai.valiente@juntadeandalucia.es

Internet address: 


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  23/06/2016 at 14:00


Addresses for sending:
CONSEJERIA DE CULTURA
C/ SANTA MARIA LA BLANCA, PALACIO DE ALTAMIRA 1
41071 SSEVILLA


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
CONSEJERIA DE CULTURA
C/ SANTA MARIA LA BLANCA, PALACIO DE ALTAMIRA 1
41071 SEVILLA

Envelope two opening date: 24/06/2016 at 12:00


Envelope three opening date: 24/06/2016 at 12:00


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents



K.2. Additional information



K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


22/06/2016 13:20 - 2016-0000011353 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

» 23/06/2016 14:03 - 2016-0000011434 - Procedimiento Anulado

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación