Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2016-0000022232

Publication reference:  2016-0000021912

Publication date:  14/11/2016 at 16:47

State:  En plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2016-0000021912

Disabled Notice

A. Contract Object


Contracting authority: Consejería de Cultura. Dirección General de Innovación Cultural y del Libro (No Vigente)


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Servicios


Contract Name: SERVICIO DE LIMPIEZA Y JARDINERÍA EN EL NUEVO CENTRO DE CREACIÓN CONTEMPORÁNEA DE ANDALUCÍA CON SEDE EN CÓRDOBA


Execution Provinces: CÓRDOBA


File reference number: CCUL-32-2016


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: SERVICIO DE LIMPIEZA Y JARDINERÍA EN EL NUEVO CENTRO DE CREACIÓN CONTEMPORÁNEA DE ANDALUCÍA CON SEDE EN CÓRDOBA.


CPV (Common Procurement Vocabulary):

90911200-Servicios limpiezas edificios

77311000-Servicios mantenimiento jardines y parques.


B. Tendering proccess


Tendering process: Negociado sin publicidad


Processing Type: Urgencia


C. Total budget amount


Net amount: 21,586.68 €


Estimated value: 43,173.36 €


Total amount: 26,119.88 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit: 


Place for obtaining documentation:  Not specified


E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  17/11/2016 at 12:00


Addresses for sending:
Registro General de la Consejería de Cultura.
C/ San José 13
41004 Sevilla.


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
Secretaría General Técnica.
C/ San José 13
41004 Sevilla.

Envelope two opening date:


Envelope three opening date:


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares (4426.39 Kb) download

Pliego de Prescripciones Técnicas (282.03 Kb) download


K.2. Additional information



K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


14/11/2016 16:47 - 2016-0000021912 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

17/11/2016 10:25 - 2016-0000022232 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 15/12/2016 11:40 - 2016-0000024776 - Adjudicación

» 08/02/2017 13:35 - 2017-0000004168 - Formalización  (Inactive)

» 26/04/2017 10:26 - 2017-0000009993 - Formalización

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación