Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


Publication reference:  2017-0000010306

Publication date:  28/04/2017 at 14:22

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2017-0000010306

A. Contract Object


Contracting authority: Instituto Andaluz del Patrimonio Histórico


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Servicios


Contract Name: RESTAURACIÓN DEL MANTO PROCESIONAL DE LA VIRGEN DE LA ASUNCIÓN


Execution Provinces: SEVILLA


File reference number: 17/SV/0061/NSP


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: RESTAURACIÓN DEL MANTO PROCESIONAL DE LA VIRGEN DE LA ASUNCIÓN DE ESTEPA (SEVILLA)


CPV (Common Procurement Vocabulary):

92520000-SERVICIOS DE MUSESOS Y PRESERVACIÓN DE LUGARERS Y EDIFICIOS HISTÓRICOS


B. Tendering proccess


Tendering process: Negociado sin publicidad


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 9,602.78 €


Estimated value: 11,619.36 €


Total amount: 11,619.36 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit: 


Place for obtaining documentation:  Not specified


E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  05/05/2017 at 13:00


Addresses for sending:
INSTITUTO ANDALUZ DEL PATRIMONIO HISTÓRICO
C/ CAMINO DE LOS DESCUBRIMIENTOS S/N
41092 SEVILLA


Additional information: 


H. Tender opening


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


PLIEGO DE PRESCRIPCIONES TÉCNICAS (1070.46 Kb) download

PLIEGO DE CLAUSULAS ADMINISTRIVAS PARTICULARES (14298.09 Kb) download

ANEXO TECNICO (2952.87 Kb) download


K.2. Additional information



K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


28/04/2017 14:22 - 2017-0000010306 - Convocatoria de licitación

» 30/01/2018 18:31 - 2018-0000004077 - Dismissed Contract

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación