Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been rectified by: 2018-0000024360

Publication reference:  2017-0000011091

Publication date:  17/05/2017 at 14:03

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2017-0000011091

Disabled Notice

A. Contract Object


Contracting authority: Consejería de Salud. Secretaría General Técnica (No Vigente)


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Servicios


Contract Name: Ensayos en materia de seguridad de productos industriales del sector eléctrico


Execution Provinces: ALMERÍA, CÁDIZ, CÓRDOBA, GRANADA, HUELVA, JAÉN, MÁLAGA, SEVILLA


File reference number: 2/17


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: Ensayos en materia de seguridad de productos industriales del sector eléctrico.


CPV (Common Procurement Vocabulary):

71600004-Servicios de ensayos, análisis y consultoría técnica.


B. Tendering proccess


Tendering process: Negociado sin publicidad


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 59,400.00 €


Estimated value: 59,400.00 €


Total amount: 71,874.00 €

Notes: Al importe neto de la contratación le corresponde un IVA de 14.474,00 euros.





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit: 


Place for obtaining documentation:  Not specified


E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  26/05/2017 at 20:00


Addresses for sending:
Consejería de Salud
Avda. de la Innovación. Edificio Arena-1 s/n
41020 Sevilla


Additional information: 


H. Tender opening


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


PPT (386.43 Kb) download

PCAP (827.92 Kb) download


K.2. Additional information



K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


17/05/2017 14:03 - 2017-0000011091 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

17/07/2018 11:11 - 2018-0000024360 - Convocatoria de licitación  (Rectification)

» 17/07/2018 11:18 - 2018-0000024363 - Adjudicación

» 17/07/2018 11:19 - 2018-0000024364 - Formalización

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación