Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2017-0000013178

Publication reference:  2017-0000012741

Publication date:  31/05/2017 at 08:51

State:  En plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2017-0000012741

Disabled Notice

This information update 2017-0000012646 for the following cause: 

Publicación de respuestas a consultas planteadas

Historical of Publications of Update and Correction


25/05/2017 12:20

Updated: Publicación de respuestas a consultas planteadas



A. Contract Object


Contracting authority: Consejería de Hacienda y Financiación Europea. Secretaría General Técnica (No Vigente)


This information belonged to "Consejería de Economía, Hacienda y Administración Pública. Secretaría General Técnica (No Vigente)" until 08/05/2020 at 12:05


This information belonged to "Consejería de Hacienda, Industria y Energía. Secretaría General Técnica (No Vigente)" until 10/12/2020 at 12:25


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Servicios


Contract Name: Servicio de consultoría para el seguimiento, mantenimiento y auditoría interna del Sistema de Gestión de la Calidad de la Escuela Infantil del Edificio Torretriana basado en la norma UNE-EN-ISO 9001.


Execution Provinces: SEVILLA


File reference number: SGT043/17


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: Servicio de consultoría para el seguimiento, mantenimiento y auditoría interna del Sistema de Gestión de la Calidad de la Escuela Infantil del Edificio Torretriana basado en la norma UNE-EN-ISO 9001.


CPV (Common Procurement Vocabulary):

79212200-Servicio de auditoría interna


B. Tendering proccess


Tendering process: Negociado sin publicidad


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 13,200.00 €


Estimated value: 26,400.00 €


Total amount: 15,972.00 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit: 


Place for obtaining documentation:  Not specified


E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  07/06/2017 at 20:00


Addresses for sending:
Registro General de la Consejería de Hacienda y Administración Pública
Calle Juan Antonio de Vizarrón s/n
41071 Sevilla


Additional information:  El presente anuncio se publica conforme a lo establecido en la disposición adicional 7ª de la Ley 1/2014, de 24 de junio, de Transparencia Pública de Andalucía. Para cualquier duda o aclaración: contratación.chap@juntadeandalucia.es. Nº de fax del Registro General: 955064719 y 955064637


H. Tender opening


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


PCAP (810.41 Kb) download

PPT (356.43 Kb) download


K.2. Additional information


Respuestas a consultas planteadas 1 (17.29 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


25/05/2017 12:20 - 2017-0000012352 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

29/05/2017 14:04 - 2017-0000012646 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

31/05/2017 08:51 - 2017-0000012741 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

06/06/2017 08:31 - 2017-0000013178 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

28/06/2017 13:30 - 2017-0000015243 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 15/12/2017 13:08 - 2017-0000029568 - Adjudicación

» 30/01/2018 13:56 - 2018-0000003635 - Formalización  (Inactive)

» 08/05/2020 13:35 - 2020-0000034912 - Formalización  (Additional Info.)  (Inactive)

» 03/01/2022 08:58 - 2022-0000000008 - Formalización  (Additional Info.)

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación