Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2017-0000013715

Publication reference:  2017-0000013631

Publication date:  09/06/2017 at 08:30

State:  En plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2017-0000013631

Disabled Notice

This information update 2017-0000013630 for the following cause: 

RESOLUCION COMPONENTES MESA EXPEDIENTE 2017-000013

Historical of Publications of Update and Correction


07/06/2017 11:22

Updated: RESOLUCION COMPONENTES MESA EXPED 2017-000012



A. Contract Object


Contracting authority: Consejería de Educación y Deporte. Secretaría General Técnica (NoVigente)


This information belonged to "Consejería de Educación. Secretaría General Técnica (No Vigente)" until 20/04/2020 at 22:57


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Servicios


Contract Name: SERVICIO ESPECIALIZADO DE SOPORTE A LOS SISTEMAS DE INFORMACIÓN DE LA CONSEJERÍA DE EDUCACIÓN.


Execution Provinces: SEVILLA


File reference number: E 2017/000012


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: SERVICIO ESPECIALIZADO DE SOPORTE A LOS SISTEMAS DE INFORMACIÓN DE LA CONSEJERÍA DE EDUCACIÓN.


CPV (Common Procurement Vocabulary):

72610000-SERVICIOS DE APOYO INFORMATICO


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 128,480.00 €


Estimated value: 308,352.00 €


Total amount: 155,460.80 €

Notes: Existe posibilidad de prórroga por igual período e importe que el contrato inicial así como posibilidad de modificación con un incremento de hasta un 20%.





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  14/07/2017 at 14:00


Place:
SECRETARIA GENERAL TECNICA DE LA CONSEJERIA DE EDUCACION
C/JUAN ANTONIO DE VIZARRON. EDIFICO TORRETRIANA S/N
41071 SEVILLA



Contact point:

For the attention of:

Telephone:  955064137 - 955064193 | Fax: 955064003

E-mail:  contratacion.ced@juntadeandalucia.es

Internet address:  http://contratacion.chap.junta-andalucia.es/contratacion/ContractNoticeDetail.action?code=2017-0000009726&pkCegr=4031478&seeAll=Y&lite=N


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  17/07/2017 at 14:00


Addresses for sending:
REGISTRO GENERAL DE LA CONSEJERIA DE EDUCACION
C/JUAN ANTONIO DE VIZARRON. EDIFICO TORRETRIANA S/N
41071 SEVILLA


Additional information:  EN 3 SOBRES CERRADOS, EN EL LUGAR INDICADO EN EL APARTADO ANTERIOR. EN EL CASO DE ENVIARSE POR CORREO, LAS EMPRESAS LICITADORAS DEBERÁN JUSTIFICAR LA FECHA Y HORA DE IMPOSICIÓN DEL ENVÍO EN LA OFICINA DE CORREOS, Y COMUNICAR LA REMISIÓN DE LA OFERTA MEDIANTE TELEX, FAX O TELEGRAMA EN EL MISMO DÍA, TODO DENTRO DEL PLAZO INDICADO. FAX: 955064003.


H. Tender opening


Place:
SALA DE JUNTAS DE LA SECRETARIA GENERAL TECNICA DE LA CONSEJERIA DE EDUCACION
C/JUAN ANTONIO DE VIZARRON. EDIFICO TORRETRIANA S/N
41071 SEVILLA

Envelope two opening date: 24/07/2017 at 11:30


Envelope three opening date: 11/09/2017 at 11:30


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


PCAP (914.92 Kb) download

PPT (339.67 Kb) download


K.2. Additional information


RESOLUCION COMPONENTES MESA EXPED 2017/000012 (293.57 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


07/06/2017 11:22 - 2017-0000009863 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

09/06/2017 08:25 - 2017-0000013630 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

09/06/2017 08:30 - 2017-0000013631 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

09/06/2017 12:25 - 2017-0000013715 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

18/07/2017 14:39 - 2017-0000016880 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

02/10/2017 13:04 - 2017-0000022048 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 25/10/2017 09:10 - 2017-0000024082 - Adjudicación

» 21/11/2017 10:25 - 2017-0000027382 - Formalización  (Inactive)

» 27/11/2018 13:08 - 2018-0000050794 - Formalización  (Inactive)

» 20/04/2020 23:07 - 2020-0000033485 - Formalización  (Additional Info.)  (Inactive)

» 01/05/2020 11:01 - 2020-0000033486 - Formalización  (Inactive)

» 01/05/2020 11:08 - 2020-0000034474 - Formalización

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación