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PdC - Plataforma de Contratación

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PdC - Plataforma de Contratación
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Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


Publication reference:  2017-0000015711

Publication date:  04/07/2017 at 10:05

State:  En trámite


Signed PDF: Signed PDF 2017-0000015711

This information update 2017-0000014200 for the following cause: 

Publicación de las Actas nº 2 y 3

Historical of Publications of Update and Correction


23/05/2017 08:00

Updated: Publicación del requierimiento de subsanción de documentación. Publicación fechas Mesa nº 2 y 3



A. Contract Object


Contracting authority: Delegación del Gobierno de la Junta de Andalucía en Córdoba (No Vigente)


Processing Province: CÓRDOBA


Contract Type: Servicios


Contract Name: Limpieza de la sede de la Delegación del Gobierno de la Junta de Andalucía en Córdoba


Execution Provinces: CÓRDOBA


File reference number: CO/SER-4/2017


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description:


CPV (Common Procurement Vocabulary):

90919200-Servicio de limpieza de oficina


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 57,033.06 €


Estimated value: 114,066.12 €


Total amount: 69,010.00 €

Notes: Incluye la posible prórroga de hasta 12 meses (PCAP)





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit: 


Place:
Delegación del Gobierno de la Junta de Andalucía en Córdoba
C/ San Felipe 5
14003 Córdoba



Contact point:

For the attention of: Sección de Contratación

Telephone:  677906958/65 | Fax: 957108095

E-mail:  contratacion.cordoba.dgob@juntadeandalucia.es

Internet address: 


Additional information:  La documentación se puede retirar hasta seis días antes de la fecha de finalización del plazo para presentación de oferta



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  15 days


Addresses for sending:
Delegación del Gobierno de la Junta de Andalucía en Córdoba
C/ San Felipe 5
14003 Córdoba


Additional information:  15 días naturales desde el día siguiente a la publicación del anuncio en BOJA,( publicado el dia 23/05/2017)


H. Tender opening


Place:
Delegación del Gobierno de la Junta de Andalucía en Córdoba
C/ San Felipe 5
14003 Córdoba

Envelope two opening date: 21/06/2017 at 09:15


Envelope three opening date: 28/06/2017 at 12:45


Other dates:


Additional information: Cualquier modificación de fecha y hora se publicará con un mínimo de dos días de antelación


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications


BOJA  nº  96 of year  2017 (23/05/2017).  open BOJA

K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


PCAP (1013.36 Kb) download

PPT (156.85 Kb) download


K.2. Additional information


Acta nº 3 (1331.58 Kb) download

Acta nº 2 (1140.67 Kb) download

Requerimiento subsanación (698.54 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


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P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


Act 1:

Name / description: Mesa para la apertura del sobre nº 3


Date of act: 28/06/2017 12:45


Signed PDF: Signed PDF 2017-0000015711    (Published 21/06/2017 09:44)

Members:

Presidente

Vocal

Secretario

Presidencia

- Mª Eugenia Sicilia Camacho , Secretaria General de la Delegación del Gobierno


Secretaría

- Joaquín Delgado Vázquez , Jefe de Sección de Contratación


Vocalía

- Juluio Salvador Lora López , Interventor Provincial


- Mª del Mar López Rubio , Representante del Gabinete Jurídico (Secretaria General Provincial de Hacienda y A.P.)


- Francisco Lucena Dominguez , Jefe de Sección de Gestión Económica


- Carmen Lucía Calderon Naval , Jefa de Sección de Administración General de la Delegación del Gobierno



Act 2:

Name / description: Mesa para la apertura del sobre nº 1


Date of act: 15/06/2017 09:00


Signed PDF: Signed PDF 2017-0000015711    (Published 07/06/2017 14:41)

Members:

Presidente

Vocal

Secretario

Presidencia

- Mª Eugenia Sicilia Camacho , Secretaria General de la Delegación del Gobierno


Secretaría

- Joaquín Delgado Vázquez , Jefe de Sección de Contratación


Vocalía

- Julio Salvador Lora López , Interventor Provincial


- Mª del Mar López Rubio , Representante del Gabinete Jurídico (Secretaria Gral. Provincial de Hacienda y A.P.)


- Francisco Lucena Domínguez , Jefe de Sección de Gestión Económica


- Carmen Lucía Calderón Navas , Jefa de Sección de Administración General de la Delegación del Gobierno




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