Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2017-0000016577

Publication reference:  2017-0000016425

Publication date:  13/07/2017 at 10:11

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2017-0000016425

Disabled Notice

This information update 2017-0000016001 for the following cause: 

Acta nº 1 mesa de contratación

Historical of Publications of Update and Correction


13/06/2017 08:43

Updated: Anuncio requerimiento de subsanación de documentación previa



A. Contract Object


Contracting authority: Delegación del Gobierno de la Junta de Andalucía en Córdoba (No Vigente)


Processing Province: CÓRDOBA


Contract Type: Servicios


Contract Name: Servicio de vigilancia y seguridad contra intrusión y riesgos derivados, medios técnicos, conexión a Central Receptora de Alarmas y servicio de respuesta ante situaciones de alarma, a desarrollar en el edificio de la Delegación del Gobierno, sede de


Execution Provinces: CÓRDOBA


File reference number: CO/SER-5/2017


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: Servicio de vigilancia y seguridad contra intrusión y riesgos derivados, medios técnicos, conexión a Central Receptora de Alarmas y servicio de respuesta ante situaciones de alarma, a desarrollar en el edificio de la Delegación del Gobierno, sede de la Secretaría General Provincial de la Consejería de Hacienda y Administración Pública en Córdoba.


CPV (Common Procurement Vocabulary):

79713000-Servicios de seguridad


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 61,061.00 €


Estimated value: 146,546.40 €


Total amount: 73,883.81 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  28/06/2017 at 14:00


Place:
Delegación del Gobierno (Secretaría General Provincial de Hacienda y Administración Pública)
C/ Conde de Gondomar 10
14003 Córdoba



Contact point:

For the attention of: Sección de Gestión Económica y Administración General

Telephone:  957015169 | Fax: 957110216

E-mail:  contratacion.dpco.chap@juntadeandalucia.es

Internet address:  http://https://intranet.chap.junta-andalucia.es/intranetchap/web/guest/inicio/documentacion/contratacion/plataforma_contratacion


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  28/06/2017 at 14:00


Addresses for sending:
Delegación del Gobierno
C/ San Felipe 5
14003 Córdoba


Additional information:  15 días naturales desde el día siguiente a la publicación del anuncio en BOJA


H. Tender opening


Place:
Delegación del Gobierno
C/ San Felipe 5
14003 Córdoba

Envelope two opening date: 11/07/2017 at 13:15


Envelope three opening date:


Other dates:


Additional information: La fecha y hora se publicarán con un mínimo de 48 horas de antelación.


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications


BOJA  nº  111 of year  2017 (13/06/2017).  open BOJA

K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


PCAP EDIFICIO GONDOMAR (1166.65 Kb) download

PPT EDIFICIO GONDOMAR (371.61 Kb) download


K.2. Additional information


Anuncio requerimiento subsanación de documentación previa (SOBRE Nº 1) (575.7 Kb) download

MESA DE CONTRATACIÓN ACTA Nº 1 (1455.47 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


13/06/2017 08:43 - 2017-0000013868 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

06/07/2017 10:48 - 2017-0000016001 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

13/07/2017 10:11 - 2017-0000016425 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

14/07/2017 07:46 - 2017-0000016577 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

14/07/2017 10:11 - 2017-0000016625 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

25/07/2017 10:23 - 2017-0000017384 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

25/08/2017 14:21 - 2017-0000019327 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 28/08/2017 10:41 - 2017-0000019328 - Adjudicación

» 20/09/2017 11:39 - 2017-0000020876 - Formalización  (Inactive)

» 17/09/2018 14:43 - 2018-0000032857 - Formalización

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación