Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


Publication reference:  2017-0000016870

Publication date:  18/07/2017 at 13:54

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2017-0000016870

This information update 2017-0000013782 for the following cause: 

SUBSANACION SOBRE Nº 1 "DOCUMENTACIÓN ACREDITATIVA DE LOS REQUISITOS PREVIOS"

Historical of Publications of Update and Correction


09/06/2017 08:14

Updated: INFORMACIÓN SOBRE EL DEUC


07/06/2017 11:19

Updated: RESOLUCION COMPONENTES MESA EXPED 2017/000009



A. Contract Object


Contracting authority: Consejería de Educación. Secretaría General Técnica (No Vigente)


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Servicios


Contract Name: SERVICIO A LA CONSEJERÍA DE EDUCACIÓN DENTRO DEL MARCO DEL SISTEMA SÉNECA / PASEN


Execution Provinces: SEVILLA


File reference number: E 2017/000009


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: SERVICIO A LA CONSEJERÍA DE EDUCACIÓN DENTRO DEL MARCO DEL SISTEMA SÉNECA / PASEN


CPV (Common Procurement Vocabulary):

72610000-SERVICIOS DE APOYO INFORMATICO


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 2,357,760.00 €


Estimated value: 5,658,624.00 €


Total amount: 2,852,889.60 €

Notes: EXISTE POSIBILIDAD DE PRÓRROGA POR IGUAL PERIODO E IMPORTE QUE EL CONTRATO INICIAL, ASÍ COMO POSIBILIDAD DE MODIFICACIÓN CON UN INCREMENTO DE HASTA EL 20%.





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  14/07/2017 at 14:00


Place:
SERVICIO DE GESTIÓN ECONÓMICA Y CONTRATACIÓN. SECRETARÍA GENERAL TÉCNICA DE LA CONSEJERÍA DE EDUCACIÓN
C/. JUAN ANTONIO DE VIZARRÓN. EDIFICIO TORRETRIANA S/N.
41071 SEVILLA



Contact point:

For the attention of:

Telephone:  955064137-955064193 | Fax: 955064003

E-mail:  contratacion.ced@juntadeandalucia.es

Internet address: 


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  17/07/2017 at 14:00


Addresses for sending:
REGISTRO GENERAL DE LA CONSEJERÍA DE EDUCACIÓN
C/. JUAN ANTONIO DE VIZARRÓN. EDIFICIO TORRETRIANA S/N.
41071 SEVILLA


Additional information:  EN TRES SOBRES CERRADOS, EN EL LUGAR INDICADO EN EL APARTADO ANTERIOR. EN EL CASO DE ENVIARSE POR CORREO, LAS EMPRESAS LICITADORAS DEBERÁN JUSTIFICAR LA FECHA Y HORA DE IMPOSICIÓN DEL ENVÍO EN LA OFICINA DE CORREOS, Y COMUNICAR LA REMISIÓN DE LA OFERTA MEDIANTE TELEX, FAX O TELEGRAMA EN EL MISMO DÍA, TODO DENTRO DEL PLAZO INDICADO. FAX: 955064003.


H. Tender opening


Place:
SALA DE JUNTAS DE LA SECRETARÍA GENERAL TÉCNICA DE LA CONSEJERÍA DE EDUCACIÓN
C/. JUAN ANTONIO DE VIZARRÓN. EDIFICIO TORRETRIANA S/N.
41071 SEVILLA

Envelope two opening date: 21/07/2017 at 11:00


Envelope three opening date: 28/07/2017 at 11:00


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


PCAP (824.2 Kb) download

PPT (1395.91 Kb) download


K.2. Additional information


SUBSANACIÓN SOBRE 1 (180.08 Kb) download

INFORMACIÓN ADICIONAL SOBRE DEUC (50.5 Kb) download

RESOLUCION COMPONENTES MESA (293.11 Kb) download

INFORMACIÓN SOBRE DEUC (8472.87 Kb) download

DEUC (234.97 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


07/06/2017 11:19 - 2017-0000007313 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

09/06/2017 08:14 - 2017-0000013628 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

12/06/2017 08:16 - 2017-0000013782 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

18/07/2017 13:54 - 2017-0000016870 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 23/08/2017 12:39 - 2017-0000019072 - Adjudicación

» 20/09/2017 09:12 - 2017-0000020991 - Formalización  (Inactive)

» 07/11/2018 14:16 - 2018-0000046201 - Formalización

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación