Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2017-0000017656

Publication reference:  2017-0000017578

Publication date:  26/07/2017 at 14:14

State:  En plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2017-0000017578

Disabled Notice

A. Contract Object


Contracting authority: Consejería de Medio Ambiente y Ordenación del Territorio. Secretaría General Técnica (No Vigente)


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Suministros


Contract Name: ACUERDO MARCO PARA EL SUMINISTRO DE EQUIPOS DE PROTECCIÓN INDIVIDUAL PARA TRABAJOS DE INTERVENCIÓN DE INCENDIOS FORESTALES (II)


Execution Provinces: SEVILLA


File reference number: 2017/000048


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: SUMINISTRO DE EQUIPOS DE PROTECCIÓN INDIVIDUAL PARA TRABAJOS DE INTERVENCIÓN DE INCENDIOS FORESTALES


CPV (Common Procurement Vocabulary):


B. Tendering proccess


Tendering process: Negociado sin publicidad


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 80,681.50 €


Estimated value:

Total amount: 97,624.62 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit: 


Place for obtaining documentation:  Not specified


E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  21/08/2017 at 14:00


Addresses for sending:
Consejería de Medio Ambiente y ordenación del Territorio
Avda Manuel Siurot 50
41071 Sevilla


Additional information:  Exclusivamente en el Registro General de la Consejería de Medio Ambiente y Ordenación del Territorio.Cuando las proposiciones se envíen por correo, el licitador deberá justificar la fecha y hora de imposición del envío en la Oficina de Correos yanunciar la remisión de su oferta en el mismo día, exclusivamente mediante fax al número 955003775


H. Tender opening


Place:
Consejería de Medio Ambiente y ordenación del Territorio
Avda Manuel Siurot 50
41071 Sevilla

Envelope two opening date:


Envelope three opening date:


Other dates:


Additional information: La fecha y hora de apertura de ofertas se publicará en el Perfil del Contratante.


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


PCAP (568.02 Kb) download

Anexos PCAP (27.44 Kb) download


K.2. Additional information



K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


26/07/2017 14:14 - 2017-0000017578 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

27/07/2017 10:13 - 2017-0000017656 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 13/11/2017 12:01 - 2017-0000026378 - Dismissed Contract

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación