Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


Publication reference:  2017-0000019372

Publication date:  28/08/2017 at 13:10

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2017-0000019372

Disabled Notice

This information update 2017-0000019055 for the following cause: 

RESOLUCION DE NOMBRAMIENTO MESA DE CONTRATACIÓN

A. Contract Object


Contracting authority: Delegación Territorial de Cultura, Turismo y Deporte en Córdoba (No Vigente)


Processing Province: CÓRDOBA


Contract Type: Servicios


Contract Name: LIMPIEZA MUSEO Y SEDE INSTITUCIONAL DEL CONJUNTO ARQUEOLOGICO MADINAT AL-ZAHRA


Execution Provinces: CÓRDOBA


File reference number: LIMP/CO/MADINAT/8/2017


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: SERVICIO DE LIMPIEZA PARA EL MUSEO Y SEDE INSTITUCIONAL DEL CONJUNTO ARQUEOLOGICO MADINAT AL-ZAHRA


CPV (Common Procurement Vocabulary):


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount:

Estimated value: 192,000.00 €


Total amount: 232,320.00 €

Notes: EN EL VALOR ESTIMADO EL IVA NO ESTA INCLUIDO





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  05/09/2017 at 14:00


Place:
DELEGACION TERRITORIAL DE CULTURA, TURISMO Y DEPORTE
CAPITULARES 2
14002 CORDOBA



Contact point:

For the attention of: SECCION GESTION ECONOMICA

Telephone:  957015332 | Fax: 957015306

E-mail:  gestioneconomica.dtco.ccd@juntadeandalucia.es

Internet address: 


Additional information:  Paraconcertar visita al centro pueden llamar al teléfono 600143063, en horario de 9 a 14 horas



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  05/09/2017 at 14:00


Addresses for sending:
DELEGACION TERRITORIAL DE CULTURA, TURISMO Y DEPORTE
CAPITULARES 2
14002 CORDOBA


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
DELEGACION TERRITORIAL DE CULTURA, TURISMO Y DEPORTE
CAPITULARES 2
14002 CORDOBA

Envelope two opening date:


Envelope three opening date:


Other dates:


Additional information: La apertura del del sobre nº 3, se realizará en acto público, el día determinado por la Mesa de Contratación, comunicándolo a los licitadores con 48 horas de antelación, en la plataforma de contratación.


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents



K.2. Additional information



K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


21/08/2017 13:55 - 2017-0000019055 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

28/08/2017 13:10 - 2017-0000019372 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

» 18/09/2017 14:36 - 2017-0000020845 - Procedimiento Anulado

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación