Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2017-0000023304

Publication reference:  2017-0000022467

Publication date:  05/10/2017 at 13:32

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2017-0000022467

Disabled Notice

This information update 2017-0000021809 for the following cause: 

NOTA INFORMATIVA MESA Nº 2

Historical of Publications of Update and Correction


28/09/2017 13:48

Updated: Fechas de celebración de las sesiones públicas de la Mesa de Contratación


28/09/2017 13:41

Updated: Corrección de la fecha de celebración de la Mesa nº 1 en la nota informativa


11/08/2017 13:07

Updated: Nota informativa Mesa nº 1, SUBSANACIONES


01/08/2017 09:32

Updated: Actualización publicaciones en BOE y BOJA



A. Contract Object


Contracting authority: Instituto Andaluz de Administración Pública


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Servicios


Contract Name: SERVICIO DE OFICINA TÉCNICA PARA LA EVALUACIÓN DE POLÍTICAS Y SERVICIOS PÚBLICOS


Execution Provinces: SEVILLA


File reference number: 2017/000023


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: SERVICIO DE OFICINA TÉCNICA PARA LA EVALUACIÓN DE POLÍTICAS Y SERVICIOS PÚBLICOS


CPV (Common Procurement Vocabulary):

73210000-Servicios de consultoría en investigación


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


C. Total budget amount


Net amount: 163,200.00 €


Estimated value: 326,400.00 €


Total amount: 197,472.00 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  18/09/2017 at 14:00


Place:
INSTITUTO ANDALUZ DE ADMINISTRACIÓN PÚBLICA
C/ TORNEO Nº 26
41002 SEVILLA



Contact point:

For the attention of: JESUS BENJUMEA VÁZQUEZ

Telephone:  955042437 | Fax: 

E-mail:  contratacion.iaap@juntadeandalucia.es

Internet address: 


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  20/09/2017 at 14:00


Addresses for sending:
INSTITUTO ANDALUZ DE ADMINISTRACIÓN PÚBLICA
C/ TORNEO Nº 26
41002 SEVILLA


Additional information:  A los efectos de lo previsto en la cláusula 9.1 del Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares, en caso de presentación de la oferta por correo certificado, el anuncio de presentación deberá realizarse exclusivamente en el Fax del Registro General del IAAP: 955 04 24 17


H. Tender opening


Place:
INSTITUTO ANDALUZ DE ADMINISTRACIÓN PÚBLICA
C/ TORNEO Nº 26
41002 SEVILLA

Envelope two opening date: 04/10/2017 at 10:00


Envelope three opening date: 11/10/2017 at 10:00


Other dates:


Additional information: Se informará de las fechas de celebración de las mesas de contratación y de apertura de ofertas a través del perfil del contratante del IAAP


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications


BOJA  nº  154 of year  2017 , page  157.  (11/08/2017).  open BOJA

BOE  nº  188 of year  2017 , page  58766.  (08/08/2017).  http://www.boe.es

DOUE  nº  S145 of year  2017 , page  29955 .  ( Dispatch:27/07/2017, Publication:01/08/2017 ) open DOUE

K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


PLIEGO DE CLÁUSULAS ADMINISTRATIVAS PARTICULARES (949.1 Kb) download

PLIEGO DE PRESCRIPCIONES TÉCNICAS PARTICULARES (102.31 Kb) download

DESIGNACIÓN COMPOSICIÓN MESA (81.9 Kb) download


K.2. Additional information


Nota informativa Mesa nº 2 (61.09 Kb) download

Nota informativa Mesa nº 1 (66.99 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


01/08/2017 09:32 - 2017-0000017832 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

11/08/2017 13:07 - 2017-0000018742 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

28/09/2017 13:41 - 2017-0000021796 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

28/09/2017 13:48 - 2017-0000021798 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

28/09/2017 14:26 - 2017-0000021809 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

05/10/2017 13:32 - 2017-0000022467 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

17/10/2017 14:35 - 2017-0000023304 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

24/10/2017 17:30 - 2017-0000024043 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

27/10/2017 12:29 - 2017-0000024429 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

31/10/2017 19:16 - 2017-0000024866 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 15/11/2017 13:38 - 2017-0000026796 - Adjudicación  (Inactive)

» 13/12/2017 14:48 - 2017-0000029364 - Adjudicación  (Suspend)  (Inactive)

» 05/04/2018 12:29 - 2018-0000013304 - Adjudicación  (Resume)

» 05/04/2018 12:36 - 2018-0000013345 - Formalización  (Inactive)

» 11/06/2019 09:57 - 2019-0000048356 - Formalización

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación