Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been rectified by: 2017-0000024357

Publication reference:  2017-0000024224

Publication date:  26/10/2017 at 08:07

State:  En plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2017-0000024224

Disabled Notice

A. Contract Object


Contracting authority: Consejería de Cultura. Secretaría General Técnica (No Vigente)


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Servicios


Contract Name: SERVICIO DE TRANSPORTE DE LAS OBRAS DE LA EXPOSICIÓN TEMPORAL “MURILLO Y LOS CAPUCHINOS DE SEVILLA”. Procedimiento Negociado.


Execution Provinces: SEVILLA


File reference number: CCUL-088-2017


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: SERVICIO DE TRANSPORTE DE LAS OBRAS DE LA EXPOSICIÓN TEMPORAL “MURILLO Y LOS CAPUCHINOS DE SEVILLA”


CPV (Common Procurement Vocabulary):


B. Tendering proccess


Tendering process: Negociado sin publicidad


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 109,090.08 €


Estimated value: 109,090.08 €


Total amount: 131,999.96 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  27/10/2017 at 14:00


Place:
Consejería de Cultura. Secretaría General Técnica
Calle San José 13
41004 Sevilla



Contact point:

For the attention of:

Telephone:  | Fax: 

E-mail: 

Internet address: 


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  27/10/2017 at 14:00


Addresses for sending:
Consejería de Cultura. Secretaría General Técnica
Calle San José 13
41004 Sevilla


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
Consejería de Cultura. Secretaría General Técnica
Calle San José 13
41004 Sevilla

Envelope two opening date:


Envelope three opening date:


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


Pliego de Clausulas Administrativas Particulares (833.79 Kb) download

Pliego de Prescripciones Técnicas (204.88 Kb) download


K.2. Additional information



K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


26/10/2017 08:07 - 2017-0000024224 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

26/10/2017 14:26 - 2017-0000024357 - Convocatoria de licitación  (Rectification)

» 10/01/2018 11:08 - 2018-0000000602 - Adjudicación

» 22/01/2018 13:43 - 2018-0000002663 - Formalización  (Inactive)

» 15/03/2018 14:42 - 2018-0000008615 - Formalización  (Rectification)

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación