Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


Publication reference:  2017-0000027517

Publication date:  27/11/2017 at 13:44

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2017-0000027517

This information update 2017-0000026996 for the following cause: 

Se publica Designación de la Mesa

Historical of Publications of Update and Correction


16/11/2017 12:37

Updated: Se incluye referencia de publicación en el BOE



A. Contract Object


Contracting authority: Agencia Pública Empresarial Sanitaria Hospital Alto Guadalquivir (No Vigente)


Processing Province: JAÉN


Contract Type: Servicios


Contract Name: PA34/APESHAG-1234567/17, Servicio de gestión externa de los residuos que se generan en los hospitales pertenecientes a la Agencia Pública Empresarial Sanitaria Hospital Alto Guadalquivir


Execution Provinces: CÓRDOBA, JAÉN


File reference number: PA34/APESHAG-1234567/17


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: Servicio de gestión externa de los residuos que se generan en los hospitales pertenecientes a la Agencia Pública Empresarial Sanitaria Hospital Alto Guadalquivir


CPV (Common Procurement Vocabulary):

90524400-Recogida, transporte y eliminación de desechos hospitalarios


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 195,700.00 €


Estimated value: 391,400.00 €


Total amount: 215,270.00 €

Notes: El valor estimado del contrato incluye la/s eventual/es prórroga/s.





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  22/12/2017 at 14:00


Place:
Agencia Pública Empresarial Sanitaria Hospital Alto Guadalquivir
Avenida Blas Infante s/n
23740 Andújar (Jaén)



Contact point:

For the attention of: Área de Contratación Administrativa

Telephone:  953021438 | Fax: 953021608

E-mail:  contratacionadministrativa@ephag.es

Internet address:  http://www.juntadeandalucia.es/contratacion/MainMenuProfile.action


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  26/12/2017 at 14:00


Addresses for sending:
Agencia Pública Empresarial Sanitaria Hospital Alto Guadalquivir
Avenida Blas Infante s/n
23740 Andújar (Jaén)


Additional information:  Registro General del Hospital Alto Guadalquivir


H. Tender opening


Place:
Agencia Pública Empresarial Sanitaria Hospital Alto Guadalquivir
Avenida Blas Infante s/n
23740 Andújar (Jaén)

Envelope two opening date: 16/01/2018 at 14:00


Envelope three opening date:


Other dates:


Additional information: Sala de Juntas del Hospital Alto Guadalquivir. La modificación, en su caso, de la fecha prevista se publicará en la Plataforma de Contratación de la Junta de Andalucía con 3 días hábiles de antelación, en el tablón de anuncios del centro y , asímismo, se notificará a los licitadores


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications


BOE  nº  279 of year  2017 , page  83213.  (17/11/2017).  Reference  67077 http://www.boe.es

DOUE  nº  S220 of year  2017 .  ( Dispatch:13/11/2017, Publication:16/11/2017 ) Reference  2017/S 220-457218   open DOUE

K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares (1256.67 Kb) download

Cuadro Resumen (1066.22 Kb) download

Pliego de Prescripciones Técnicas (597.7 Kb) download

Bastanteo Poderes (168.36 Kb) download


K.2. Additional information


Designación de la Mesa (228.28 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


16/11/2017 12:37 - 2017-0000026887 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

17/11/2017 09:13 - 2017-0000026996 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

27/11/2017 13:44 - 2017-0000027517 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 14/02/2018 14:51 - 2018-0000006677 - Dismissed Contract

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación