Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been rectified by: 2018-0000019919

Publication reference:  2018-0000000974

Publication date:  12/01/2018 at 11:49

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2018-0000000974

Disabled Notice

This information corrects 2017-0000030832 for the following cause: 

error en el Pliego de Condiciones Particulares de esta licitación en la forma de determinar la puntuación de la oferta económica (Apartado 14, página 7 del PCPT).

A. Contract Object


Contracting authority: Fundación Pública Andaluza para la Gestión de la Investigación en Salud de Sevilla


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Suministros


Contract Name: 18 2017 SUMINISTRO DE UN ECOCARDIÓGRAFO PORTÁTIL PARA LA EJECUCIÓN DE UN PROYECTO DE INVESTIGACIÓN


Execution Provinces: SEVILLA


File reference number: 18/2017


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: SUMINISTRO DE UN ECOCARDIÓGRAFO PORTÁTIL PARA LA EJECUCIÓN DE UN PROYECTO DE INVESTIGACIÓN


CPV (Common Procurement Vocabulary):


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 75,000.00 €


Estimated value:

Total amount: 90,750.00 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit: 


Place:
FUNDACION FISEVI
MANUEL SIUROT S/N EDIF LABORATORIOS PLANTA 6ª
41013 SEVILLA



Contact point:

For the attention of: AMALIA A VILLALOBOS

Telephone:  | Fax: 955013292

E-mail:  licitacionesfisevi.exts@juntadeandalucia.es

Internet address: 


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  15/01/2018 at 15:00


Addresses for sending:
FUNDACION FISEVI
MANUEL SIUROT S/N EDIF LABORATORIOS PLANTA 6ª
41013 SEVILLA


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
FUNDACION FISEVI
MANUEL SIUROT S/N EDIF LABORATORIOS PLANTA 6ª
41013 SEVILLA

Envelope two opening date:


Envelope three opening date:


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


18 2017 (186.03 Kb) download

ENCUESTA (536.9 Kb) download

PCP 18 2017 (401.34 Kb) download

PPT 18 2017 (192.18 Kb) download


K.2. Additional information



K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


29/12/2017 13:29 - 2017-0000030832 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

12/01/2018 11:49 - 2018-0000000974 - Convocatoria de licitación  (Rectification)  (Inactive)

13/06/2018 10:47 - 2018-0000019919 - Convocatoria de licitación  (Rectification)

» 13/06/2018 10:49 - 2018-0000019920 - Adjudicación

» 26/10/2018 13:50 - 2018-0000043886 - Formalización

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación