Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2018-0000014620

Publication reference:  2018-0000013405

Publication date:  06/04/2018 at 09:34

State:  En plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2018-0000013405

Disabled Notice

This information update 2018-0000008022 for the following cause: 

Se adjunta composición de la Mesa de Contratación.

A. Contract Object


Contracting authority: Delegación Territorial de Educación, Deporte, Igualdad, Políticas Sociales y Conciliación en Córdoba (No Vigente)


This information belonged to "Delegación Territorial de Igualdad, Salud y Políticas Sociales en Córdoba (No Vigente)" until 01/10/2019 at 12:54


Processing Province: CÓRDOBA


Contract Type: Suministros


Contract Name: SUMINISTRO DE PRODUCTOS ALIMENTICIOS POR LOTES PARA EL CENTRO RESIDENCIAL DE PERSONAS MAYORES PARQUE FIGUEROA DE CÓRDOBA


Execution Provinces: CÓRDOBA


File reference number: CO.SUM.1/2018


Division into lots:  Si


Number of lots: 9


Description: SUMINISTRO DE PRODUCTOS ALIMENTICIOS POR LOTES PARA EL CENTRO RESIDENCIAL DE PERSONAS MAYORES PARQUE FIGUEROA DE CÓRDOBA.


CPV (Common Procurement Vocabulary):

15000000-Alimentos, bebidas, tabaco y productos afines.


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 231,190.77 €


Estimated value: 508,619.69 €


Total amount: 250,000.00 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  02/04/2018 at 14:00


Place:
DELEGACIÓN TERRITORIAL DE IGUALDAD,SALUD Y POLÍTICAS SOCIALES
PLAZA RAMÓN Y CAJAL 6
14003 CÓRDOBA



Contact point:

For the attention of: PILAR DE LA TORRE/ ROSARIO GARCÍA

Telephone:  957 005428//24 | Fax: 957 005448

E-mail:  contrataciondpcordoba.cips@juntadeandalucia.es

Internet address: 


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  02/04/2018 at 14:00


Addresses for sending:
DELEGACIÓN TERRITORIAL DE IGUALDAD,SALUD Y POLÍTICAS SOCIALES
PLAZA RAMÓN Y CAJAL 6
14003 CÓRDOBA


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
DELEGACIÓN TERRITORIAL DE IGUALDAD,SALUD Y POLÍTICAS SOCIALES
PLAZA RAMÓN Y CAJAL 6
14003 CÓRDOBA

Envelope two opening date:


Envelope three opening date: 25/04/2018 at 10:00


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications


DOUE  nº  S37 of year  2018 .  ( Dispatch:20/02/2018, Publication:22/02/2018 ) Reference  2018/S 037-080225  

K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


Pliego de Clausulas Administrativas Particulares (1086.56 Kb) download

Pliego de Prescripciones Técnicas (92.74 Kb) download


K.2. Additional information


Resolución composición Mesa de Contratación (42.31 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


22/02/2018 11:07 - 2018-0000008022 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

06/04/2018 09:34 - 2018-0000013405 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

16/04/2018 17:27 - 2018-0000014620 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 09/05/2018 14:01 - 2018-0000016631 - Adjudicación

   » 20/08/2018 10:59 - 2018-0000029079 - Formalización  (Inactive)

      » 08/10/2019 12:36 - 2019-0000097040 - Formalización  (Inactive)

         » 06/07/2020 10:45 - 2020-0000045178 - Formalización

      » 08/10/2019 12:55 - 2019-0000097505 - Formalización  (Inactive)

         » 06/07/2020 11:18 - 2020-0000045189 - Formalización

      » 08/10/2019 13:02 - 2019-0000097510 - Formalización  (Inactive)

         » 06/07/2020 11:03 - 2020-0000045186 - Formalización

      » 08/10/2019 13:12 - 2019-0000097512 - Formalización  (Inactive)

         » 06/07/2020 11:25 - 2020-0000045208 - Formalización

      » 08/10/2019 13:10 - 2019-0000097513 - Formalización  (Inactive)

         » 06/07/2020 11:23 - 2020-0000045204 - Formalización

      » 08/10/2019 12:49 - 2019-0000097514 - Formalización  (Inactive)

         » 06/07/2020 10:51 - 2020-0000045180 - Formalización

      » 08/10/2019 13:07 - 2019-0000097516 - Formalización  (Inactive)

         » 06/07/2020 11:21 - 2020-0000045202 - Formalización

      » 09/10/2019 14:03 - 2019-0000098515 - Formalización  (Inactive)

         » 06/07/2020 10:42 - 2020-0000044989 - Formalización

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación