Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2018-0000014224

Publication reference:  2018-0000014135

Publication date:  11/04/2018 at 13:44

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2018-0000014135

Disabled Notice

This information update 2018-0000013152 for the following cause: 

Acta de apertura sobre nº 3

Historical of Publications of Update and Correction


13/03/2018 11:07

Updated: ACTA DE APERTURA DEL SOBRE Nº 1


05/03/2018 11:48

Updated: Acuerdo Designación miembros de la mesa de contratación.


05/03/2018 08:59

Updated: La fecha y hora de apertura de los sobres nº 1 y nº 3 se publicará en el Perfil del Contratante.



A. Contract Object


Contracting authority: Delegación del Gobierno de la Junta de Andalucía en Jaén (No Vigente)


Processing Province: JAÉN


Contract Type: Servicios


Contract Name: VIGILANCIA Y SEGURIDAD PASEO ESTACION Nº 19


Execution Provinces: JAÉN


File reference number: J-1/SERV.2018


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: Servicio de vigilancia y seguridad del edificio sito en calle paseo de la estación nº 19 sede de las Delegaciones Territoriales de Igualdad, Salud y Políticas Sociales, y de Economía, Innovación, Ciencia y Empleo, de la Agencia de Servicios Sociales y Dependencia de Andalucía y de la Dirección Provincial del Servicio Andaluz de Empleo en Jaén.


CPV (Common Procurement Vocabulary):

79714000-Servicios de vigilancia.

79710000-Servicios de seguridad.


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 133,884.30 €


Estimated value: 267,768.60 €


Total amount: 162,000.00 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  20/03/2018 at 14:00


Place:
Secretaría General Provincial de la Consejería de Hacienda y Administración Pública
Calle Doctor Eduardo García-Triviño López nº 15, planta baja 15
23071 Jaén



Contact point:

For the attention of: MERCEDES SANCHEZ CASTELLON

Telephone:  953368577 | Fax: 

E-mail:  carmenm.sanchez@juntadeandalucia.es

Internet address: 


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  20/03/2018 at 14:00


Addresses for sending:
Secretaría General Provincial de la Consejería de Hacienda y Administración Pública
Calle Doctor Eduardo García-Triviño López nº 15, planta baja 15
23071 Jaén


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
Secretaría General Provincial de la Consejería de Hacienda y Administración Pública
Calle Doctor Eduardo García-Triviño López nº 15, planta baja
23071 Jaén

Envelope two opening date:


Envelope three opening date: 11/04/2018 at 08:30


Other dates:

(03/04/2018 13:00)- Apertura sobre nº 1.


Additional information: La apertura del sobre nº 1 será el día 3 de abril de 2018 a las 13:00 horas, en la Sala de Juntas de la Secretaría General Provincial de Hacienda y Administración Pública (1ª planta) sita en C/ Doctor Eduardo García Triviño López, 15 de Jaén.


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


PCAP - PLIEGO DE CLAUSULAS ADMINISTRATIVAS PARTICULARES (1062.83 Kb) download

PPT - PLIEGO DE PRESCRIPCIONES TECNICAS (328.86 Kb) download


K.2. Additional information


ACTA APERTURA SOBRE Nº 1 (164.69 Kb) download

Acuerdo designacion miembros mesa contratacion (74.54 Kb) download

Acta apertura sobre nº 3 (168.49 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


05/03/2018 08:59 - 2018-0000009048 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

05/03/2018 11:48 - 2018-0000009148 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

13/03/2018 11:07 - 2018-0000010627 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

04/04/2018 10:04 - 2018-0000013152 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

11/04/2018 13:44 - 2018-0000014135 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

12/04/2018 11:13 - 2018-0000014224 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

26/04/2018 08:47 - 2018-0000015489 - Convocatoria de licitación  (Rectification)  (Inactive)

27/04/2018 12:08 - 2018-0000015687 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 18/05/2018 13:36 - 2018-0000017493 - Adjudicación

» 25/06/2018 10:20 - 2018-0000021175 - Formalización

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación