Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2018-0000026561

Publication reference:  2018-0000025854

Publication date:  26/07/2018 at 12:53

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2018-0000025854

Disabled Notice

This information update 2018-0000025049 for the following cause: 

Suspensión mesa de contratación de fecha 30 de julio de 2018.

Historical of Publications of Update and Correction


11/07/2018 09:54

Updated: Convocatoria Mesa 2: Criterios evaluables mediante juicio de valor.


06/07/2018 14:26

Updated: Se adjunta DEUC formatos PDF Y XML



A. Contract Object


Contracting authority: Consejería de Justicia e Interior. Secretaría General Técnica (No Vigente)


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Servicios


Contract Name: CONTRATACIÓN DE SERVICIOS PARA LA ORGANIZACIÓN, GESTIÓN Y DIFUSIÓN DEL IX C


Execution Provinces: SEVILLA


File reference number: CONTR 2018 0000030003


Division into lots:  Si


Number of lots: 4


Description: ORGANIZACIÓN, GESTIÓN Y DIFUSIÓN DEL IX CONGRESO VG


CPV (Common Procurement Vocabulary):

79340000-Servicios de publicidad y de marketing

80500000-Servicios de formación

79341400-Servicios de campañas de publicidad

79341000-Servicios de publicidad

79340000-Servicios de publicidad y de marketing

80510000-Servicios de formación especializada

79341200-Servicios de gestión publicitaria

79341000-Servicios de publicidad

79341200-Servicios de gestión publicitaria

79950000-Servicios de organización de exposiciones, ferias y congresos

80511000-Servicios de formación del personal


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 158,032.00 €


Estimated value: 158,032.00 €


Total amount: 191,218.72 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  23/07/2018 at 14:00


Place:
Consejería de Justicia e Interior. Secretaría General Técnica.
C/ Zaragoza 8
41001 SEVILLA



Contact point:

For the attention of: Jefe del Servicio de Contratación

Telephone:  600147947 | Fax: 954460536

E-mail:  consultas.contratacion.cji@juntadeandalucia.es

Internet address:  http://juntadeandalucia.es/organismos/justiciaeinterior.html


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  23/07/2018 at 14:00


Addresses for sending:
Consejería de Justicia e Interior. Secretaría General Técnica.
C/ Zaragoza 8
41001 SEVILLA


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
Consejería de Justicia e Interior. Secretaría General Técnica.
C/ Zaragoza 8
41001 SEVILLA

Envelope two opening date: 30/07/2018 at 09:30


Envelope three opening date:


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


Pliego de cláusulas administrativas particulares (810.75 Kb) download

Pliego de prescripciones técnicas (658.77 Kb) download

Designación composición de la Mesa (62.92 Kb) download

Resolución de aprobación del expediente (122.82 Kb) download

Memoria Justificativa 16 de mayo (200.12 Kb) download

Memoria Justificativa 25 de mayo (201.2 Kb) download

Memoria Justificativa 20 de junio (312.09 Kb) download

Memoria justificativa (BORRADOR) (326.44 Kb) download

Documento Europeo Único de Contratación (DEUC) (80.55 Kb) download

DEUC formato XML (236.07 Kb) download


K.2. Additional information



K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


06/07/2018 14:26 - 2018-0000023008 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

11/07/2018 09:54 - 2018-0000023516 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

20/07/2018 12:41 - 2018-0000025049 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

26/07/2018 12:53 - 2018-0000025854 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

31/07/2018 13:32 - 2018-0000026561 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

11/09/2018 10:30 - 2018-0000033533 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 25/09/2018 08:52 - 2018-0000036022 - Dismissed Contract

» 11/10/2018 08:48 - 2018-0000039875 - Adjudicación provisional

   » 22/11/2018 10:37 - 2018-0000049863 - Adjudicación definitiva

» 11/10/2018 09:06 - 2018-0000039884 - Adjudicación provisional

   » 22/11/2018 10:42 - 2018-0000049866 - Adjudicación definitiva

» 16/10/2018 13:31 - 2018-0000040762 - Adjudicación provisional

   » 22/11/2018 10:44 - 2018-0000049868 - Adjudicación definitiva

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación