Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


Publication reference:  2018-0000032748

Publication date:  07/09/2018 at 15:54

State:  En plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2018-0000032748

This information update 2018-0000024303 for the following cause: 

RELACION DE EMPRESAS LICITADORAS

A. Contract Object


Contracting authority: Canal Sur Radio y Televisión, S.A.


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Servicios


Contract Name: SERVICIO DE CABECERA, TRANSPORTE Y DIFUSION DE TDT DE LOS PROGRAMAS DE TV DE CANAL SUR RADIO Y TELEVISION, S.A.


Execution Provinces: OTRAS (null)


File reference number: EC/2-002/18


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: SERVICIO DE CABECERA, TRANSPORTE Y DIFUSION DE TDT DE LOS PROGRAMAS DE TV DE CANAL SUR RADIO Y TELEVISION, S.A.


CPV (Common Procurement Vocabulary):

64228200-Servicios de transmisión de programas de radio.

92224000-Televisión digital.

64200000-Servicios de telecomunicaciones.

64228100-Servicios de transmisión de programas de televisión.

64228000-Servicios de transmisión de programas de televisión y de radio.


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 28,350,000.00 €


Estimated value: 28,350,000.00 €


Total amount: 34,303,500.00 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  20/08/2018 at 14:00


Place:
Secretaría Mesa de Contratación de Canal Sur Radio y Televisión, S.A.
Avda José de Galvez (Pabellón de Andalucía) 1
41092 Isla de la Cartuja (Sevilla)



Contact point:

For the attention of: Mª del Sol Chacón García

Telephone:  95/505.62.98 | Fax: 

E-mail:  licitacionesCSRTV@rtva.es

Internet address: 


Additional information: 



E.Specific contractor requirements



F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  20/08/2018 at 14:00


Addresses for sending:
Secretaría Mesa de Contratación de Canal Sur Radio y Televisión, S.A.
Avda José de Galvez (Pabellón de Andalucía) 1
41092 Isla de la Cartuja (Sevilla)


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
Secretaría Mesa de Contratación de Canal Sur Radio y Televisión, S.A.
Avda José de Galvez (Pabellón de Andalucía) 1
41092 Isla de la Cartuja (Sevilla)

Envelope two opening date:


Envelope three opening date: 14/09/2018 at 10:00


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings



J. Previous Publications


DOUE  nº  S 135 of year  2018 .  ( Dispatch:13/07/2018, Publication:17/07/2018 ) Reference  2018/S 135-309860  

K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


ANEXO PLIEGO PRESCRIPCIONES TECNICAS (6981.24 Kb) download

PLIEGO PRESCRIPCIONES TECNICAS (13136.76 Kb) download

PLIEGO CLAUSULAS ADMINISTRATIVAS PARTICULARES (33951.1 Kb) download

MEMORA (1945.76 Kb) download


K.2. Additional information



K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders


RELACION DE EMPRESAS LICITADORAS (36.91 Kb) download


L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract



N.Business Classification



O. Related publications


18/07/2018 10:18 - 2018-0000024303 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

07/09/2018 15:54 - 2018-0000032748 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 20/11/2018 14:35 - 2018-0000049226 - Adjudicación provisional

» 21/01/2019 15:05 - 2019-0000004783 - Adjudicación definitiva  (Inactive)

» 13/07/2023 11:11 - 2023-0000002395 - Adjudicación definitiva  (Inactive)

» 12/02/2024 13:01 - 2024-0000000451 - Adjudicación definitiva  (Inactive)

» 06/03/2024 10:50 - 2024-0000000608 - Adjudicación definitiva  (Inactive)

» 10/04/2024 11:38 - 2024-0000000990 - Adjudicación definitiva

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


Act 1:

Name / description: APERTURA SOBRES 1


Date of act: 06/09/2018 10:15


Signed PDF: Signed PDF 2018-0000032748    (Published 07/09/2018 13:58)

Members:

Presidente

Vocal

Secretario

Presidencia

- CARMEN ESTERO BALLETO , DIRECTORA GERENTE


Secretaría

- ARMANDO FLORES CORDERO , JEFE DEPARTAMENTO COMPRAS Y PATRIMONIO


Vocalía

- MARIA GARCIA MARTOS , DIRECCION ECONOMICO FINANCIERA


- JOSE ENRIQUE ZAMORANO MARTIN , DIRECTOR TECNICO


- MIGUEL CRUZ MEJIAS , RESPONSABE UNIDAD DE CONTROL INTERNO Y AUDITORIA


- AGUSTIN ROBLEDO REINA , LETRADO SERVICIOS JURIDICOS



Act 2:

Name / description: ANALISIS DE LA DOCUMENTACION SOLICITADA A LA PRIMERA CLASIFICADA Y PROPUESTA DE ADJUDICACION EN SU CASO


Date of act: 25/10/2018 10:00


Signed PDF: Signed PDF 2018-0000032748    (Published 15/11/2018 10:59)

Members:

Presidente

Vocal

Secretario

Presidencia

- CARMEN ESTERO BALLETO , DIRECTORA GERENTE


Secretaría

- ARMANDO FLORES CORDERO , JEFE DEPARTAMENTO COMPRAS Y PATRIMONIO


Vocalía

- CARLOS LEON MOLINARI , DIRECTOR ECONOMICO FINANCIER


- JOSE ENRIQUE ZAMORANO MARTIN , DIRECTOR ECONOMICO FINANCIERO


- MIGUEL CRUZ MEJIAS , RESPONABLE DE UNIDAD E CONTROL INTERNO Y AUDITORIA


- AGUSTIN ROBLEDO REINA , LETRADO SERVICIOS JURIDICOS



Act 3:

Name / description: APERTURA PUBLICA DE OFERTAS


Date of act: 14/09/2018 10:00


Signed PDF: Signed PDF 2018-0000032748    (Published 21/09/2018 07:49)

Members:

Presidente

Vocal

Secretario

Presidencia

- CARMEN ESTERO BALLETO , DIRECTORA GERENTE


Secretaría

- ARMANDO FLORES CORDERO , JEFE DEPARTAMENTO COMPRAS Y PATRIMONIO


Vocalía

- CARLOS LEON MOLINARI , DIRECCION ECONOMICO FINANCIERA


- MIGUEL CRUZ MEJIAS , RESPONSABLE UNIDAD DE CONTROL INTERNO Y AUDITORIA


- AGUSTIN ROBLEDO REINA , LETRADO SERVICIOS JURIDICOS


- JOSE ENRIQUE ZAMORANO MARTIN , DIRECTOR TECNICO (AUSENTE)



Act 4:

Name / description: ANALISIS INFORME TECNICO Y CLASIFICACION DE OFERTAS


Date of act: 04/10/2018 10:00


Signed PDF: Signed PDF 2018-0000032748    (Published 17/10/2018 09:17)

Members:

Presidente

Vocal

Secretario

Presidencia

- CARMEN ESTERO BALLETO , DIRECTORA GERENTE


Secretaría

- ARMANDO FLORES CORDERO , JEFE DEPARTAMENTO COMPRAS Y PATRIMONIO


Vocalía

- CARLOS LEON MOLINARI , DIRECTOR ECONOMICO FINANCIERO


- JOSE ENRIQUE ZAMORANO MARTIN , DIRECTOR TECNICO


- MIGUEL CRUZ MEJIAS , RESPONSABLE UNIDAD DE CONTROL INTERNO Y AUDITORIA


- AGUSTIN ROBLEDO REINA , LETRADO SERVICIOS JURIDICOS




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación