Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2018-0000035824

Publication reference:  2018-0000033257

Publication date:  10/09/2018 at 09:45

State:  En plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2018-0000033257

Disabled Notice

This information update 2018-0000033190 for the following cause: 

SUBSANACIÓN DE ERROR EN EL APARTADO PRESUPUESTO DE LICITACIÓN.

Historical of Publications of Update and Correction


07/09/2018 14:07

Updated: MEMORIA JUSTIFICATIVA ACUERDO INCIO PCAP PPT RESOLUCIÓN APROBACIÓN EXPEDIENTE



A. Contract Object


Contracting authority: Delegación Territorial de Igualdad, Salud y Políticas Sociales en Huelva (No Vigente)


This information belonged to "Delegación Territorial de Igualdad, Salud y Políticas Sociales en Huelva (En Transición)" until 19/03/2019 at 12:48


This information belonged to "Delegación Territorial de Salud y Familias en Huelva" until 19/03/2019 at 12:50


Processing Province: HUELVA


Contract Type: Servicios


Contract Name: SERVICIO DE MANTENIMIENTO INTEGRAL Y GESTIÓN TÉCNICA DE EDIFICIOS SEDE Y ADSCRITOS A LA DELEGACIÓN TERRITORIAL DE IGUALDAD, SALUD Y POLÍTICAS SOCIALES


Execution Provinces: HUELVA


File reference number: 21-14/SER-18


Division into lots:  Si


Number of lots: 4


Description: SERVICIO DE MANTENIMIENTO INTEGRAL Y GESTIÓN TÉCNICA DE EDIFICIOS SEDE Y ADSCRITOS A LA DELEGACIÓN TERRITORIAL DE IGUALDAD, SALUD Y POLÍTICAS SOCIALES


CPV (Common Procurement Vocabulary):

50700000-Servicios de reparación y mantenimiento de equipos de edificios.


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto Simplificado


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 0.00 €


Estimated value:

Total amount:

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  15 days


Place:
Delegación Territorial de Igualdad, Salud y Políticas Sociales en Huelva
Avda. Martín Alonso Pinzón (Gran Vía) 6
21071 HUELVA



Contact point:

For the attention of: Marta Díaz Gonzáles / Yolanda Galán León

Telephone:  959010727 | Fax: 959010733

E-mail:  marta.diaz@juntadeandalucia.es/yolanda.galan@juntadeandalucia.es

Internet address:  http://www.juntadeandalucia.es/contratacion


Additional information:  Hasta las 14:00 horas del decimoquinto día natural, contado a partir del día siguiente al de la publicación del presente anuncio. Si éste fuera sábado, domingo o festivo, se trasladará al día hábil siguiente.



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  24/09/2018 at 14:00


Addresses for sending:
Registro General de la Delegación Territorial de Igualdad, Salud y Políticas Sociales en Huelva
Avda. Martín Alonso Pinzón (Gran Vía) 6
21071 Huelva


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
Delegación Territorial de Igualdad, Salud y Políticas Sociales en Huelva
Avda. Martín Alonso Pinzón (Gran Vía) 6
21071 HUELVA

Envelope two opening date:


Envelope three opening date:


Other dates:


Additional information: El acto público se realizará el día que determine la Mesa de Contratación constituida al efecto, comunicándolo con una antelación mínima de 48 horas a las personas licitadoras.


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents



K.2. Additional information


PCPA (406.89 Kb) download

ACUERDO INICIO 41A (344.41 Kb) download

SUBSANACIÓN DE ERROR EN EL APARTADO PRESUPUESTO DE LICITACIÓN (176.38 Kb) download

ACUERDO INICIO 31 R Y 31E (76.98 Kb) download

RESOLUCIÓN APROBACIÓN EXPEDIENTE (86.25 Kb) download

MEMORIA JUSTIFICATIVA (65.29 Kb) download

PPT (288.26 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification


0 - 1 - A


O. Related publications


07/09/2018 14:07 - 2018-0000033152 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

07/09/2018 14:20 - 2018-0000033190 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

10/09/2018 09:45 - 2018-0000033257 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

24/09/2018 12:22 - 2018-0000035824 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

09/10/2018 10:48 - 2018-0000039268 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

24/10/2018 09:02 - 2018-0000042653 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 15/01/2019 12:39 - 2019-0000002393 - Dismissed Contract

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación