Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2018-0000034376

Publication reference:  2018-0000033461

Publication date:  11/09/2018 at 08:51

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2018-0000033461

Disabled Notice

This information update 2018-0000033358 for the following cause: 

CONVOCATORIA MESA Nº 3 "CRITERIOS EVALUABLES MEDIANTE APLICACIÓN DE FÓRMULAS"

Historical of Publications of Update and Correction


07/09/2018 14:19

Updated: Suspensión fecha de celebración Mesa Nº 3 "Criterios evaluables mediante la aplicación de fórmulas"


06/09/2018 12:23

Updated: Convocatoria Mesa Nº 3 " Criterios evaluables mediante la aplicación de fórmulas"


05/09/2018 12:29

Corrected: Error hora de la celebración Mesa 2 "Criterios evaluables mediante juicio de valor"


23/08/2018 12:16

Updated: CAMBIO DE FECHA MESA 2


31/07/2018 10:04

Updated: ACLARACIONES A PREGUNTAS



A. Contract Object


Contracting authority: Consejería de Justicia e Interior. Secretaría General Técnica (No Vigente)


Processing Province: OTRAS (null)


Contract Type: Servicios


Contract Name: RECOGIDA Y DIFUSIÓN DE RESULTADOS ELECCIONES 2019


Execution Provinces: OTRAS (null)


File reference number: CONTR 2018 0000046028


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: SERVICIO PARA EL SISTEMA DE RECOGIDA, PROCESAMIENTO, DIFUSIÓN Y PUBLICACIÓN DE LOS RESULTADOS DE LAS ELECCIONES AL PARLAMENTO DE ANDALUCÍA PREVISTAS PARA EL AÑO 2019, ASÍ COMO OTROS SERVICIOS COMPLEMENTARIOS.


CPV (Common Procurement Vocabulary):

72514000-Servicios de gestión de instalaciones informáticas


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 3,524,793.39 €


Estimated value: 3,524,793.39 €


Total amount: 4,265,000.00 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  04/09/2018 at 14:00


Place:
Consejería de Justicia e Interior. Secretaría General Técnica.
C/ Zaragoza 8
41001 SEVILLA



Contact point:

For the attention of: Jefe del Servicio de Contratación

Telephone:  600147947 | Fax: 954460536

E-mail:  consultas.contratacion.cji@juntadeandalucia.es

Internet address:  http://juntadeandalucia.es/organismos/justiciaeinterior.html


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  04/09/2018 at 14:00


Addresses for sending:
Consejería de Justicia e Interior. Secretaría General Técnica.
C/ Zaragoza 8
41001 SEVILLA


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
Consejería de Justicia e Interior. Secretaría General Técnica.
C/ Zaragoza 8
41001 SEVILLA

Envelope two opening date: 07/09/2018 at 13:45


Envelope three opening date: 13/09/2018 at 13:00


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


Pliego de cláusulas administrativas particulares (487.59 Kb) download

Pliego de prescripciones técnicas (297.07 Kb) download

Documento Europeo Único de Contratación (DEUC) (81.62 Kb) download

DEUC.XML (235.81 Kb) download

Designación composición de la Mesa (78.68 Kb) download

Resolución de aprobación del expediente (92.6 Kb) download

Adenda Memoria Justificativa (348.6 Kb) download

Memoria justificativa (147.35 Kb) download

ACLARACIONES A PREGUNTAS (47.97 Kb) download


K.2. Additional information



K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


31/07/2018 10:04 - 2018-0000026509 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

23/08/2018 12:16 - 2018-0000029898 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

05/09/2018 12:29 - 2018-0000032404 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

06/09/2018 12:23 - 2018-0000032743 - Convocatoria de licitación  (Rectification)  (Inactive)

07/09/2018 14:19 - 2018-0000032752 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

10/09/2018 13:22 - 2018-0000033358 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

11/09/2018 08:51 - 2018-0000033461 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

14/09/2018 12:21 - 2018-0000034376 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 01/10/2018 15:13 - 2018-0000037382 - Adjudicación provisional

» 22/11/2018 10:31 - 2018-0000049861 - Adjudicación definitiva  (Inactive)

» 11/02/2019 09:28 - 2019-0000010580 - Adjudicación definitiva  (Additional Info.)

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación