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PdC - Plataforma de Contratación

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Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2018-0000046075

Publication reference:  2018-0000044830

Publication date:  31/10/2018 at 11:48

State:  En plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2018-0000044830

Disabled Notice

This information update 2018-0000044623 for the following cause: 

Requerimientos subsanación doc sobre nº 1 CORREGIDOS

Historical of Publications of Update and Correction


18/10/2018 08:52

Updated: Acta Mesa 30/10/2018, requerimiento documentación subsanación omisiones Sobre nº 1


17/10/2018 08:02

Updated: Publicación Anexo necesidades funcionales


10/10/2018 09:33

Updated: Fechas aperturas sobres juicio de valor y fórmulas



A. Contract Object


Contracting authority: Delegación del Gobierno de la Junta de Andalucía en Cádiz (No Vigente)


Processing Province: CÁDIZ


Contract Type: Arrendamiento


Contract Name: Contrato de arrendamiento de inmueble para sede de los Juzgados del partido judicial de El Puerto de Santa María


Execution Provinces: CÁDIZ


File reference number: 10/2018


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: Arrendamiento de bien inmueble para sede de los órganos judiciales del partido judicial de El Puerto de Santa María, Cádiz


CPV (Common Procurement Vocabulary):

70310000-Servicios de alquiler o venta de edificios.


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 1,278,102.24 €


Estimated value: 1,278,102.24 €


Total amount: 1,546,503.84 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  25/10/2018 at 14:00


Place:
Sección contratación de la Secretaría General Provincial de Justicia e Interior de Cádiz
C/ Fernando El Católico 3
11071 Cádiz



Contact point:

For the attention of: Asesor Técnico Sección Contratación

Telephone:  600 155 173 | Fax: 956 008 176

E-mail:  contratación.cadiz.dgob@juntadeandalucia.es

Internet address:  http://www.juntadeandalucia.es


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  25/10/2018 at 14:00


Addresses for sending:
Sección contratación de la Secretaría General Provincial de Justicia e Interior de Cádiz
C/ Fernando El Católico 3
11071 Cádiz


Additional information:  Cuando las proposiciones se envíen por correo o se presenten en un registro diferente al de la Delegación del Gobierno de Cádiz, se deberá justificar la fecha de imposición del envío en las oficinas de correos o presentación en un registro, y se anunciará la remisión de la oferta al órgano de contratación en el mismo día al fax: 956 008 176 o a la dirección de correo electrónico: contratación.cadiz.dgob@juntadeandalucia.es


H. Tender opening


Place:
Delegación del Gobierno de la Junta de Andalucía en Cádiz
C/ Fernando El Católico, Sala de Juntas, 2ª planta 3
11071 Cádiz

Envelope two opening date: 06/11/2018 at 10:00


Envelope three opening date: 19/11/2018 at 10:00


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


Pliego de Condiciones Particulares (448.6 Kb) download

PPT (153.04 Kb) download

Memoria justificativa (137.19 Kb) download


K.2. Additional information


Requerimiento doc sobre 1 FANECRI, CORREGIDO (71.89 Kb) download

Requerimiento Insur, S.L. (72.26 Kb) download

Requerimiento Fanecri, S.L. (71.72 Kb) download

Acta Mesa 30/10/2018 (88.01 Kb) download

Anexo de necesidades funcionales (33.21 Kb) download

Requerimiento doc sobre 1 INSUR, CORREGIDO (72.1 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



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P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




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