Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2018-0000049938

Publication reference:  2018-0000049639

Publication date:  21/11/2018 at 12:35

State:  En plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2018-0000049639

Disabled Notice

This information update 2018-0000048277 for the following cause: 

PUBLICACION RESOLUCIÓN APROBACIÓN EXPEDIENTE

A. Contract Object


Contracting authority: Consejería de Igualdad y Políticas Sociales. Secretaría General Técnica (No Vigente)


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Suministros


Contract Name: SUMINISTRO DE MOBILIARIO DE OFICINA PARA LOS SERVICIOS CENTRALES DE LA CONSEJERÍA DE IGUALDAD Y POLÍTICAS SOCIALES


Execution Provinces: SEVILLA


File reference number: 137/2018


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: SUMINISTRO DE MOBILIARIO DE OFICINA PARA LOS SERVICIOS CENTRALES DE LA CONSEJERÍA DE IGUALDAD Y POLÍTICAS SOCIALES


CPV (Common Procurement Vocabulary):

39100000-Mobiliario.


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto Simplificado Abreviado


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 26,052.07 €


Estimated value: 26,052.07 €


Total amount: 31,523.00 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  22/11/2018 at 15:00


Place:
Consejeria de Igualdad y Políticas Sociales
Avenida Hytasa 14
41071 Sevilla



Contact point:

For the attention of: Maria Jose Cañete Acosta

Telephone:  955048000 | Fax: 955048234

E-mail:  mariaj.canete@juntadeandalucia.es

Internet address: 


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  22/11/2018 at 20:00


Addresses for sending:
Consejeria de Igualdad y Políticas Sociales
Avenida Hyasa 14
41071 Sevilla


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
Consejeria de Igualdad y Políticas Sociales
Avenida Hytasa 14
41071 Sevilla

Envelope two opening date:


Envelope three opening date: 26/11/2018 at 12:00


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


PLIEGO PRESCRIPCIONES TECNICAS (439.42 Kb) download

PCAP (930.42 Kb) download

MEMORIA JUSTIFICATIVA (505.47 Kb) download


K.2. Additional information


RESOLUCION APROBACION EXPEDIENTE (150.05 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


15/11/2018 14:31 - 2018-0000048277 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

21/11/2018 12:35 - 2018-0000049639 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

22/11/2018 12:39 - 2018-0000049938 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

28/11/2018 14:57 - 2018-0000051286 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 07/12/2018 08:41 - 2018-0000060525 - Adjudicación provisional

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación