Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


Publication reference:  2019-0000074632

Publication date:  10/07/2019 at 13:41

State:  Finalizado plazo de presentación


There gets up the suspension of this procedure. There gets up the suspension of this procedure.


Signed PDF: Signed PDF 2019-0000074632

This information update 2019-0000074614  and it raises the suspension of the processing of the procedure for the following cause: 

desistimiento del procedimiento de adjudicación

Historical of Publications of Update and Correction


26/06/2019 15:00

Suspended: se acuerda el desistimiento del procedimiento al no haberse tenido en cuenta la subrogación obligatoria del personal de limpieza del edificio anexo al Oratorio


25/06/2019 12:16

Corrected: por error se han publicados pliegos erróneos, en el día de hoy se publican PCAP CORRECTO y PPT CORRECTO y se amplia el plazo de pres entación de ofertas hasta el día 15 de julio de 2019 a las 14 horas.


25/06/2019 12:10

Corrected: PERSONA DE CONTACTO: JUAN CARLOS GALLEGO MONROY


18/06/2019 12:27

Updated: PUBLICACION DEUC


13/06/2019 13:11

Corrected: PERSONA DE CONTACTO: JUAN CARLOS GALLEGO MONROY (Tfno.: 956008274)



A. Contract Object


Contracting authority: Delegación del Gobierno de la Junta de Andalucía en Cádiz


Processing Province: CÁDIZ


Contract Type: Servicios


Contract Name: SERVICIO LIMPIEZA EDIF. ADM. DELEGACION GOBIERNO CADIZ


Execution Provinces: CÁDIZ


File reference number: CONTR 2019 0000000115


Division into lots:  Si


Number of lots: 2


Description: SERVICIO LIMPIEZA EDIFICIOS ADMINISTRATIVOS ADSCRITOS A LA DELEGACION DEL GOBIERNO DE CADIZ


CPV (Common Procurement Vocabulary):

90911200-Servicios de limpieza de edificios


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 771,536.86 €


Estimated value: 771,536.86 €


Total amount: 933,559.60 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  02/07/2019 at 14:00


Place:
DELEGACION DEL GOBIENRO
CALLE FERNANDO EL CATOLICO 3
11006 CADIZ



Contact point:

For the attention of: JUAN CARLOS GALLEGO

Telephone:  +34 956008274 | Fax: 

E-mail:  delegacion.cadiz.dgob@juntadeandalucia.es

Internet address:  http://https://juntadeandalucia.es/temas/contratacion-publica.html


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  02/07/2019 at 14:00


Addresses for sending:
DELEGACION DEL GOBIERNO EN CADIZ
CALLE FERNANDO EL CATOLICO 3
11006 CADIZ


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
DELEGACION DEL GOBIERNO
CALLE FERNANDO EL CATOLICO 3
11006 CADIZ

Envelope two opening date:


Envelope three opening date:


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications


DOUE  nº  112 of year  2019 .  ( Dispatch:10/06/2019, Publication:13/06/2019 ) Reference  275179-2019   open DOUE

K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


Pliego de prescripciones técnicas (198.38 Kb) download

Pliego de Cláusula Administrativa (616.4 Kb) download

PCAP CORRECTO (717.1 Kb) download

PPT CORRECTO (212.93 Kb) download


K.2. Additional information


Documento Europeo Único de Contratación (DEUC) (124.79 Kb) download

DEUC PDF (83.51 Kb) download

Memoria justificativa (109.3 Kb) download

Aprobación expediente correcto (131.31 Kb) download

Convenio Colectivo (313.1 Kb) download

Resolución de aprobación del expediente (137.9 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension


Resolución Desistimiento (81.98 Kb) download


K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


13/06/2019 13:11 - 2019-0000053973 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

18/06/2019 12:27 - 2019-0000066362 - Convocatoria de licitación  (Rectification)  (Inactive)

25/06/2019 12:10 - 2019-0000068841 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

25/06/2019 12:16 - 2019-0000068851 - Convocatoria de licitación  (Rectification)  (Inactive)

26/06/2019 15:00 - 2019-0000069218 - Convocatoria de licitación  (Rectification)  (Inactive)

10/07/2019 13:11 - 2019-0000074614 - Convocatoria de licitación  (Suspend)  (Inactive)

10/07/2019 13:41 - 2019-0000074632 - Convocatoria de licitación  (Resume)

» 15/07/2019 11:25 - 2019-0000084493 - Procedimiento Anulado

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación