Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


Publication reference:  2019-0000085706

Publication date:  19/07/2019 at 10:23

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2019-0000085706

A. Contract Object


Contracting authority: Delegación Territorial de Cultura y Patrimonio Histórico en Sevilla (No Vigente)


This information belonged to "Delegación Territorial de Fomento, Infraestructuras, Ordenación del Territorio, Cultura y Patrimonio Histórico en Sevilla (No Vigente)" until 22/12/2022 at 12:31


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Servicios


Contract Name: ALCANTARILLADO EN MUSEO ARQUEOLÓGICO, BIBLIOTECA Y ARCHIVO HISTÓRICO


Execution Provinces: SEVILLA


File reference number: CONTR 2019 0000048141


Division into lots:  Si


Number of lots: 3


Description: LIMPIEZA Y MANTENIMIENTO DEL ALCANTARILLADO INTERIOR DEL MUSEO SERVICIO DE LIMPIEZA Y MANTENIMIENTO DEL ALCANTARILLADO INTERIOR DEL MUSEO ARQUEOLÓGICO DE SEVILLA, DE LA BIBLIOTECA PÚBLICA PROVINCIAL INFANTA ELENA DE SEVILLA Y DEL ARCHIVO HISTÓRICO PROV.


CPV (Common Procurement Vocabulary):

90400000-Servicios de alcantarillado


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto Simplificado Abreviado


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 8,172.44 €


Estimated value: 13,750.95 €


Total amount: 9,888.66 €

Notes: PRESUPUESTO BASE DE LICITACIÓN: Lote 1: 2.201,67 ? (IVA EXCLUIDO) Lote 2: 4.374,98 ? (IVA EXCLUIDO) Lote 3: 1.595,79 ? (IVA EXCLUIDO)





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  02/08/2019 at 14:00


Place:
DELEGACIÓN T. FOMENTO, INFRAESTRUCTURAS, ORDENACIÓN DEL T., CULTURA Y PATRIMONIO HISTÓRICO
CASTELAR 22
41001 SEVILLA



Contact point:

For the attention of: MARIA JOSE DOMINGUEZ CASTELLANO

Telephone:  954036221 | Fax: 955036207

E-mail:  mariaj.dominguez@juntadeandalucia.es

Internet address:  http://www.juntadeandalucia.es/contratacion


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  02/08/2019 at 14:00


Addresses for sending:
DELEGACIÓN T. FOMENTO, INFRAESTRUCTURAS, ORDENACIÓN DEL T., CULTURA Y PATRIMONIO HISTÓRICO
CASTELAR 22
41001 SEVILLA


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
DELEGACIÓN T. FOMENTO, INFRAESTRUCTURAS, ORDENACIÓN DEL T., CULTURA Y PATRIMONIO HISTÓRICO
CASTELAR 22
41001 SEVILLA

Envelope two opening date:


Envelope three opening date:


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


01.Memoria Justificativa Proponente (111.38 Kb) download

02.Informe Organo Contratación (139.49 Kb) download

04.Pliego de prescripciones técnicas (227.45 Kb) download

Acuerdo de inicio (152.88 Kb) download

Pliego de Cláusula Administrativa Informado (1060.42 Kb) download

Resolución de aprobación del expediente (156.45 Kb) download

Resolución convocatoria de licitación (119.76 Kb) download


K.2. Additional information



K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


19/07/2019 10:23 - 2019-0000085706 - Convocatoria de licitación

» 05/12/2019 08:52 - 2019-0000123207 - Adjudicación provisional

   » 10/02/2020 10:26 - 2019-0000123330 - Adjudicación definitiva  (Inactive)

      » 29/12/2022 08:30 - 2022-0000047275 - Adjudicación definitiva

» 05/12/2019 09:14 - 2019-0000123227 - Adjudicación provisional

   » 10/02/2020 10:18 - 2020-0000017454 - Adjudicación definitiva  (Inactive)

      » 29/12/2022 08:33 - 2022-0000047272 - Adjudicación definitiva

» 05/12/2019 09:20 - 2019-0000123239 - Adjudicación provisional

   » 10/02/2020 10:23 - 2020-0000017459 - Adjudicación definitiva  (Inactive)

      » 29/12/2022 08:38 - 2022-0000047276 - Adjudicación definitiva

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación