Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2020-0000029710

Publication reference:  2019-0000094928

Publication date:  20/09/2019 at 11:26

State:  Finalizado plazo de presentación


The processing of this contracting procedure is suspended. The processing of this contracting procedure is suspended.


Signed PDF: Signed PDF 2019-0000094928

Disabled Notice

This information update 2019-0000094918  and it suspends the processing of the procedure for the following cause: 

Se publica Suspensión del Procedimiento por Resolcuión del Tribunal Administrativo de Recursos Contractuales de la Junta de Andalucía número MC 101/2019

Historical of Publications of Update and Correction


09/09/2019 11:17

Updated: Se publica el Acta de la Segunda Mesa de Contratación.


27/08/2019 11:22

Updated: Se publica el Acta de la Primera Sesión de la Mesa de Contratación. Seconvoca el acto público de la Segunda Sesión de la Mesa de Contratación para el próximo viernes 13 de septiembre a las 10:00 horas en la Sala de Juntas del Torreón de la sede de la Delegación Territorial de Educación, Deporte, Igualdad, Políticas Sociales y Concicliación en Granada, sita en C/Gran Vía 56.


20/08/2019 10:10

Updated: Se adjunta DEUC enformato xml y pdf


14/08/2019 12:13

Updated: Se publica la Composición de la Mesa de Contratación



A. Contract Object


Contracting authority: Delegación Territorial de Educación, Deporte, Igualdad, Políticas Sociales y Conciliación en Granada (No Vigente)


Processing Province: GRANADA


Contract Type: Servicios


Contract Name: ACUERDO MARCO PARA EL SERVICIO DE AUXILIARES AL ALUMNADO DE COMEDOR GRANADA


Execution Provinces: GRANADA


File reference number: CONTR 2019 0000172171


Division into lots:  Si


Number of lots: 6


Description: ACUERDO MARCO PARA EL SERVICIO DE AUXILIARES DE ATENCIÓN AL ALUMNADO USUARIO DE COMEDOR G.DIRECTA GRANADA


CPV (Common Procurement Vocabulary):

80410000-Servicios escolares diversos


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 850,000.00 €


Estimated value: 2,040,000.00 €


Total amount: 850,000.00 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  28/08/2019 at 14:00


Place:
D.T.Educación, Deporte, Igualdad, Políticas Sociales y Concicliación en Granada
Gran Vía 56
18071 GRANADA



Contact point:

For the attention of: Helena Cañizares castellanos

Telephone:  958024535 | Fax: 

E-mail:  contratacion.dpgr.ced@juntadeandalucia.es

Internet address: 


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  28/08/2019 at 14:00


Addresses for sending:
D.T. Educación, Deporte, Igualdad, Políticas Sociales y Concicliación en Granada
Gran Vía 56
18071 GRANADA


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
D.T. Educación, Deporte, Igualdad, Políticas Sociales y Concicliación en Granada
Gran Vía 56
18071 GRANADA

Envelope two opening date: 13/09/2019 at 09:30


Envelope three opening date:


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications


DOUE  nº  38256 of year  2019 .  ( Dispatch:08/08/2019, Publication:13/08/2019 ) Reference  2018/S 155-382565   open DOUE

DOUE  nº  43241 of year  2019 .  ( Dispatch:25/01/2019, Publication:29/05/2019 ) Reference  2019/S 20-043241  

K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


Memoria justificativa (136.16 Kb) download

Acuerdo de inicio (126.05 Kb) download

Pliego de Cláusula Administrativa (611.96 Kb) download

Pliego de prescripciones técnicas (176.25 Kb) download

Resolución de aprobación del expediente (114.52 Kb) download

Designación composición de la Mesa (88.77 Kb) download

DEUC (128.78 Kb) download

DEUC formato pdf (51.09 Kb) download


K.2. Additional information



K.3. Documentation Relative to the Suspension


Resolución de medidas provisionales (229.7 Kb) download


K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


14/08/2019 12:13 - 2019-0000089973 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

20/08/2019 10:10 - 2019-0000090374 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

27/08/2019 11:22 - 2019-0000091212 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

09/09/2019 11:17 - 2019-0000092846 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

20/09/2019 11:10 - 2019-0000094918 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

20/09/2019 11:26 - 2019-0000094928 - Convocatoria de licitación  (Suspend)  (Inactive)

11/03/2020 13:21 - 2020-0000029710 - Convocatoria de licitación  (Resume)

» 03/04/2020 18:51 - 2020-0000032391 - Procedimiento Anulado

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación