Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2020-0000087795

Publication reference:  2020-0000087544

Publication date:  02/10/2020 at 17:15

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2020-0000087544

Disabled Notice

This information update 2020-0000087515 for the following cause: 

ANUNCIO APERTURA SOBRE Nº 3

Historical of Publications of Update and Correction


14/09/2020 22:57

Updated: Acta mesa de contratación apertura sobre nº1


31/08/2020 18:38

Updated: AMPLIACIÓN PLAZO PRESENTACIÓN Y ACLARACIONES



A. Contract Object


Contracting authority: Delegación Territorial de Educación y Deporte en Sevilla (No Vigente)


This information belonged to "Delegación Territorial de Educación, Deporte, Igualdad, Políticas Sociales y Conciliación en Sevilla (En Transición)" until 15/03/2022 at 09:56


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Servicios


Contract Name: Servicio de limpieza de locales centros docentes Curso 2020/21


Execution Provinces: SEVILLA


File reference number: CONTR 2020 0000533966


Division into lots:  Si


Number of lots: 27


Description: Servicio de limpieza de locales centros docentes dependientes de la Delegación Territorial de Educación,Deporte,Igualdad,Políticas Sociales y Conciliación en Sevilla respetuoso con el medio ambiente y con fomento de la formación y de la contratación de pe


CPV (Common Procurement Vocabulary):

90919300-Servicios de limpieza de escuelas


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Urgencia


C. Total budget amount


Net amount: 7,222,272.87 €


Estimated value: 13,681,821.63 €


Total amount: 8,738,950.17 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  29/09/2020 at 16:00


Place:
D.T. EDUCACIÓN, DEPORTE, IGUALDAD, POLITICAS SOCIALES Y CONCILIACIÓN EN SEVILLA
RONDA TAMARGUILLO S/N
41005 SEVILLA



Contact point:

For the attention of: MARIA DOLORES MARTINEZ FONCUEVA (SECCIÓN CONTRATACIÓN)

Telephone:  955034323 | Fax: 

E-mail:  mariad.martinez.foncueva@juntadeandalucia.es

Internet address: 


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  29/09/2020 at 16:00


Addresses for sending:
D.T. EDUCACIÓN, D
RONDA TAMARGUILLO S/N
41005 SEVILLA


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
D.T. EDUCACIÓN, D
RONDA TAMARGUILLO S/N
41005 SEVILLA

Envelope two opening date:


Envelope three opening date: 06/10/2020 at 10:00


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications


DOUE  nº  0000 of year  2020 .  ( Dispatch:31/08/2020, Publication:31/08/2020 ) Reference  2020-114053  

K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


Pliego de prescripciones técnicas (353.89 Kb) download

Pliego de Cláusula Administrativa (1684.19 Kb) download

Diligencia incorporación modificaciones PCAP tras informe fiscalización disconformidad (105.14 Kb) download

PCAP tras informe letrada y fiscalización de disconformidad (1706.87 Kb) download

DEUC.XML (135.9 Kb) download


K.2. Additional information


Declaración de urgencia (72.7 Kb) download

Memoria justificativa tras reparo intervención (161.77 Kb) download

Resolución de aprobación del expediente (88.89 Kb) download

Resolución convocatoria de licitación (103.75 Kb) download

Designación composición de la Mesa (81.73 Kb) download

Diligencia Informativa (76.46 Kb) download

Acta mesa calificación administrativa (2201.17 Kb) download

Anuncio apertura sobre nº 3 (66.7 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


31/08/2020 18:38 - 2020-0000081577 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

14/09/2020 22:57 - 2020-0000083648 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

02/10/2020 14:18 - 2020-0000087515 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

02/10/2020 17:15 - 2020-0000087544 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

05/10/2020 15:56 - 2020-0000087795 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

15/10/2020 12:31 - 2020-0000089931 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

17/11/2020 15:44 - 2020-0000097079 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

17/11/2020 16:07 - 2020-0000097080 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

27/11/2020 17:33 - 2020-0000103580 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

27/11/2020 17:40 - 2020-0000103583 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 30/03/2021 20:06 - 2021-0000055016 - Procedimiento Anulado

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación