Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2020-0000094360

Publication reference:  2020-0000089056

Publication date:  09/10/2020 at 14:41

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2020-0000089056

Disabled Notice

This information update 2020-0000088464 for the following cause: 

Respuestas a preguntas de los licitadores.

Historical of Publications of Update and Correction


25/09/2020 08:56

Corrected: Hora de finalización del plazo de jecución



A. Contract Object


Contracting authority: Consejería de Salud y Familias. Secretaría General Técnica (No Vigente)


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Suministros


Contract Name: ARRENDAMIENTO DE EQUIPO PARA EL LABORATORIO DE SALUD PÚBLICA DE GRANADA


Execution Provinces: GRANADA


File reference number: CONTR 2020 0000568346


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: ARRENDAMIENTO DE EQUIPO PARA EL LABORATORIO DE SALUD PÚBLICA DE GRANADA (CROMATÓGRAFO HPLC)


CPV (Common Procurement Vocabulary):

38432200-Cromatógrafos


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto Simplificado


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 80,016.00 €


Estimated value: 80,016.00 €


Total amount: 96,819.36 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  09/10/2020 at 12:00


Place:
Consejería de Salud y Familias
Avd. Innovación Edificio Arena 1 S/N
41020 SEVILLA



Contact point:

For the attention of: José Alberto Cháves Sánchez

Telephone:  | Fax: 

E-mail:  contratacion.csalud@juntadeandalucia.es

Internet address: 


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  11/10/2020 at 20:20


Addresses for sending:
SIREC-Portal de licitación electrónica
Avd. Innovación Edificio Arena 1 S/N
SEVILLA


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
SIREC-Portal de licitación electrónica
Avd. Innovación Edificio Arena 1 S/N
SEVILLA

Envelope two opening date:


Envelope three opening date:


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


Memoria justificativa (114.84 Kb) download

Pliego de prescripciones técnicas (110.97 Kb) download

Acuerdo de inicio (87.05 Kb) download

Pliego de Cláusula Administrativa DEFINITIVO corregido error importes (1153.79 Kb) download

Resolución de aprobación del expediente (89.63 Kb) download


K.2. Additional information


Respuestas a preguntas de los licitadores (60.14 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


25/09/2020 08:56 - 2020-0000085651 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

07/10/2020 20:04 - 2020-0000088464 - Convocatoria de licitación  (Rectification)  (Inactive)

09/10/2020 14:41 - 2020-0000089056 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

05/11/2020 09:09 - 2020-0000094360 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 10/11/2020 08:49 - 2020-0000095094 - Adjudicación provisional  (Inactive)

» 15/11/2021 14:48 - 2021-0000155690 - Adjudicación provisional  (Rectification)  (Inactive)

» 26/11/2021 10:28 - 2021-0000157081 - Adjudicación provisional  (Additional Info.)  (Inactive)

» 07/03/2022 19:36 - 2022-0000025308 - Adjudicación provisional  (Additional Info.)  (Inactive)

» 22/03/2022 15:09 - 2022-0000025862 - Adjudicación provisional  (Additional Info.)  (Inactive)

» 25/03/2022 11:18 - 2022-0000026041 - Adjudicación provisional  (Additional Info.)

» 19/10/2022 11:02 - 2022-0000046489 - Adjudicación definitiva

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación