Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been rectified by: 2020-0000092052

Publication reference:  2020-0000092051

Publication date:  23/10/2020 at 17:21

State:  En plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2020-0000092051

Disabled Notice

This information update 2020-0000089469 for the following cause: 

SE HA AMPLIADO EL PLAZO DE PRESENTACION DE OFERTAS HASTA EL 9 DE NOVIEMBRE A LAS 15:00 HORAS.

Historical of Publications of Update and Correction


05/10/2020 09:00

Updated: RESOLUCION MIEMBROS DE LA MESA


02/10/2020 13:05

Updated: DEUC


02/10/2020 10:03

Updated: RESOLUCIÓN RECTIFICACIÓN PLIEGO Y AMPLIACIÓN DE PLAZO DE PRESENTACIÓN


01/10/2020 09:24

Corrected: SE SUSTITUYE EL PLIEGO DE CLÁUSULAS ADMINISTRATIVAS Y SE AMPLIA LA FECHA DE PRESENTACIÓN DE OFERTAS HASTA EL 23 DE OCTUBRE A LAS 15:19



A. Contract Object


Contracting authority: Consejería de Educación y Deporte. Secretaría General Técnica (NoVigente)


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Servicios


Contract Name: PLANIFICACIÓN DE MEDIOS Y COMPRA DE ESPACIOS PUBLICITARIOS ACREDITA


Execution Provinces: ALMERÍA, CÁDIZ, CÓRDOBA, GRANADA, HUELVA, JAÉN, MÁLAGA, SEVILLA


File reference number: CONTR 2020 0000429955


Division into lots:  Si


Number of lots: 4


Description: SERVICIO PARA LA PLANIFICACIÓN DE MEDIOS Y COMPRA DE ESPACIOS PUBLICITARIOS EN PRENSA, RADIO, TELEVISIÓN, PUBLICIDAD EXTERIOR Y REDES SOCIALES, ASÍ COMO EJECUCIÓN Y SEGUIMIENTO DE LOS PLANES DE MEDIOS PARA CAMPAÑA DIVULGATIVA DEL PROCEDIMIENTO DE ACREDITA


CPV (Common Procurement Vocabulary):

79341400-Servicios de campañas de publicidad


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 435,000.00 €


Estimated value: 478,500.00 €


Total amount: 526,350.00 €

Notes:



(Cofinanced project by the European Union)


Financed by: FSE (Fondo Social Europeo)

Cofinanced percent:  080%




D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  06/11/2020 at 14:00


Place:
SERVICIO DE GESTIÓN ECONÓMICA Y CONTRATACIÓN
C/. Juan Antonio de Vizarrón S/N.
41071 SEVILLA



Contact point:

For the attention of:

Telephone:  | Fax: 

E-mail:  contratacion.ced@juntadeandalucia.es

Internet address: 


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  09/11/2020 at 15:00


Addresses for sending:
SIREC
- -
41071 SEVILLA


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
SALA JUNTAS S.G.T.
C/. Juan Antonio de Vizarrón S/N.
41071 SEVILLA

Envelope two opening date:


Envelope three opening date:


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications


DOUE  nº  45909 of year  2020 .  ( Dispatch:25/09/2020, Publication:30/09/2020 )

K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


Acuerdo de inicio (64.23 Kb) download

ANEXO CALCULO COSTES (457.24 Kb) download

MEMORIA JUSTIFICATIVA (348.78 Kb) download

MEMORIA COMPLEMENTARIA (202.57 Kb) download

Pliego de prescripciones técnicas (396.3 Kb) download

PCAP (1539.49 Kb) download

Resolución de aprobación del expediente (137.65 Kb) download

Pliego de Cláusula Administrativa (1539.54 Kb) download

RESOLUCION RECTIFICACION (77.8 Kb) download

DEUC (PDF) (82.15 Kb) download

DEUC (XML) (130.75 Kb) download


K.2. Additional information


RESOLUCION MIEMBROS MESA (70.33 Kb) download

RESOLUCION AMPLIACION PLAZO (85.5 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


01/10/2020 09:24 - 2020-0000086856 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

02/10/2020 10:03 - 2020-0000087275 - Convocatoria de licitación  (Rectification)  (Inactive)

02/10/2020 13:05 - 2020-0000087441 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

05/10/2020 09:00 - 2020-0000087579 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

14/10/2020 09:09 - 2020-0000089469 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

23/10/2020 17:21 - 2020-0000092051 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

23/10/2020 17:41 - 2020-0000092052 - Convocatoria de licitación  (Rectification)  (Inactive)

26/10/2020 08:48 - 2020-0000092139 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 13/11/2020 14:44 - 2020-0000096445 - Procedimiento Anulado

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación