Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2020-0000113045

Publication reference:  2020-0000095598

Publication date:  11/11/2020 at 09:11

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2020-0000095598

Disabled Notice

A. Contract Object


Contracting authority: Delegación Territorial de Regeneración, Justicia y Administración Local en Sevilla (No Vigente)


This information belonged to "Delegación Territorial de Turismo, Regeneración, Justicia y Administración Local en Sevilla (No Vigente)" until 12/11/2021 at 12:21


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Suministros


Contract Name: ARRENDAMIENT0 125 EQUIPOS REPROGRAFIA, IMPRESION, ESCANER Y FAX SEDES JUDIC


Execution Provinces: SEVILLA


File reference number: CONTR 2020 0000580796


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: ARRENDAMIENTO 125 EQUIPOS REPROGRAFIA, IMPRESION, ESCANER Y FAX SEDES JUDICIALES SEVILLA Y PROVINCIA


CPV (Common Procurement Vocabulary):

50313000-Mantenimiento y reparación de máquinas de reprografía

30192400-Material de reprografía


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 520,713.76 €


Estimated value: 650,892.20 €


Total amount: 630,063.64 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  09/12/2020 at 14:00


Place:
Delegación del Gobierno en Sevilla
Pza. de la Contratación 3
41071 SEVILLA



Contact point:

For the attention of: Rafael Pérez Dechent

Telephone:  600156696 | Fax: 

E-mail:  contratacion.sevilla.dgob@juntadeandalcuia.es

Internet address: 


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  09/12/2020 at 19:59


Addresses for sending:
SIREC


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
SIREC



Envelope two opening date:


Envelope three opening date:


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications


DOUE  nº  220 of year  2020 .  ( Dispatch:11/11/2020, Publication:16/11/2020 )

DOUE  nº  220 of year  2020 , page  539848 .  ( Dispatch:06/11/2020, Publication:11/11/2020 ) Reference  2020/S 220-539848   open DOUE

K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


PCAP Definitivo (1270.75 Kb) download

PPT Modificado (220.73 Kb) download

Memoria justificativa (299.29 Kb) download

DEUC FORMATO XML (130.73 Kb) download


K.2. Additional information


Acuerdo de inicio (85.79 Kb) download

Resolución de aprobación del expediente (116.87 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


11/11/2020 09:11 - 2020-0000095598 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

11/12/2020 19:41 - 2020-0000113045 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

22/12/2020 11:35 - 2020-0000116158 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

29/12/2020 13:25 - 2020-0000119476 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

19/01/2021 12:18 - 2021-0000003801 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

20/01/2021 14:27 - 2021-0000004317 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

22/01/2021 12:45 - 2021-0000005772 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

22/01/2021 14:27 - 2021-0000005896 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

01/02/2021 11:27 - 2021-0000008710 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

08/03/2021 14:08 - 2021-0000049520 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

08/03/2021 14:12 - 2021-0000049527 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

25/03/2021 10:48 - 2021-0000053679 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 25/03/2021 11:56 - 2021-0000053743 - Adjudicación provisional  (Inactive)

» 22/04/2021 13:58 - 2021-0000059677 - Adjudicación provisional  (Suspend)  (Inactive)

» 12/11/2021 12:53 - 2021-0000155517 - Adjudicación provisional  (Resume)

» 01/12/2021 12:58 - 2021-0000164023 - Adjudicación definitiva

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación