Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2021-0000000165

Publication reference:  2020-0000096630

Publication date:  16/11/2020 at 12:48

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2020-0000096630

Disabled Notice

This information corrects 2020-0000096324 for the following cause: 

En cumplimiento del artículo 157, apartado 3 de la LCSP, se procede a la modificación de la fecha del acto público de la apertura al día 22 de diciembre de 2020 a las 12:00.

A. Contract Object


Contracting authority: Agencia de Vivienda y Rehabilitación de Andalucía (AVRA)


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Suministros


Contract Name: SUMINISTRO, MEDIANTE LA MODALIDAD DE RENTING, DE 18 VEHICULOS HIBRIDOS PARA LA AGENCIA DE VIVIENDA Y REHABILITACIÓN DE ANDALUCIA.


Execution Provinces: ALMERÍA, CÁDIZ, CÓRDOBA, GRANADA, HUELVA, JAÉN, MÁLAGA, SEVILLA


File reference number: 2020/002282


Division into lots:  Si


Number of lots: 2


Description: SUMINISTRO, MEDIANTE LA MODALIDAD DE RENTING, DE 18 VEHICULOS HIBRIDOS PARA LA AGENCIA DE VIVIENDA Y REHABILITACIÓN DE ANDALUCIA (2 LOTES). LOTE 1: 4 TURISMOS TIPO HIBRIDO. LOTE 2: 14 TURISMOS TIPO HÍBRIDO.


CPV (Common Procurement Vocabulary):

34144700-Vehículos utilitarios.


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 194,500.00 €


Estimated value: 213,950.00 €


Total amount: 235,345.00 €

Notes: IVA APLICABLE 21%





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  27/11/2020 at 12:00


Place:
AGENCIA DE VIVIENDA Y REHABILITACIÓN DE ANDALUCIA
CALLE PABLO PICASSO 6
41018 SEVILLA



Contact point:

For the attention of: Juana Arjonilla Alvarez / Isabel Cortés Gallardo

Telephone:  955 405 272 7 955 405 348 | Fax: 

E-mail:  contratacion.avra@juntadeandalucia.es

Internet address: 


Additional information:  PARA CONSULTAS TÉCNICAS: mdolores.duran@juntadeandalucia.es



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  04/12/2020 at 12:00


Addresses for sending:
AGENCIA DE VIVIENDA Y REHABILITACIÓN DE ANDALUCIA
CALLE PABLO PICASSO 6
41018 SEVILLA


Additional information:  Hay que presentar DOS SOBRES ELECTRÓNICOS a través de la plataforma SIREC de la Junta de Andalucía. https://juntadeandalucia.es/temas/contratacion-publica/perfiles-licitaciones/licitacion-electronica.html


H. Tender opening


Place:
AGENCIA DE VIVIENDA Y REHABILITACIÓN DE ANDALUCIA
CALLE PABLO PICASSO 6
41018 SEVILLA

Envelope two opening date:


Envelope three opening date: 22/12/2020 at 12:00


Other dates:


Additional information: Los actos públicos serán retransmitidos en director a través del siguiente enlace: https://cdnapi.shooowit.net/vdmplayer/43c9e72d-3945-4d82-9417-aa25468e1d1e Para participar en directo durante el acto público el licitador tendrá que solicitar una invitación y facilitar una dirección de correo electrónico a la siguiente dirección: contratacion.avra@juntadeandalucia.es indicando además el número de expediente al que licita.


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


1 MEMORIA JUSTIFICATIVA (82.78 Kb) download

2 RESOLUCIÓN INICIO EXPDTE (70.04 Kb) download

3 PCAP Y ANEXOS FORMATO PDF (572.39 Kb) download

4 PCAP Y ANEXOS FOMATO EDITABLE (310.88 Kb) download

5 PPT (109.48 Kb) download

6 MESA DE CONTRATACION (70.25 Kb) download

7 RESOL AUT GASTO (68.7 Kb) download


K.2. Additional information



K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


13/11/2020 13:04 - 2020-0000096324 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

16/11/2020 12:48 - 2020-0000096630 - Convocatoria de licitación  (Rectification)  (Inactive)

05/01/2021 12:53 - 2021-0000000165 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 19/02/2021 12:54 - 2021-0000035256 - Adjudicación provisional

   » 11/03/2021 14:55 - 2021-0000050591 - Adjudicación definitiva

» 19/02/2021 12:54 - 2021-0000035261 - Dismissed Contract

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación