Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


Publication reference:  2021-0000055805

Publication date:  06/04/2021 at 14:12

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2021-0000055805

Disabled Notice

A. Contract Object


Contracting authority: Fundación Pública Andaluza Progreso y Salud


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Servicios


Contract Name: SERVICIOS DE DISEÑO Y DESARROLLO DE LA AMPLIACIÓN DE LA WEB DE LA CONSEJERÍA DE SALUD Y FAMILIAS PARA INCLUIR UNA SECCIÓN DE VIGILANCIA DE LA SALUD, POR PROCEDIMIENTO ABIERTO SIMPLIFICADO ABREVIADO NO SUJETO A REGULACIÓN ARMONIZADA


Execution Provinces: GRANADA


File reference number: PS1032_2021


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: Duración del contrato: 10 semanas. El servicio finalizará el 30 de junio de 2021.


CPV (Common Procurement Vocabulary):

72413000-Servicios de diseño de sitios web WWW.


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto Simplificado Abreviado


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 22,000.00 €


Estimated value: 22,000.00 €


Total amount: 26,620.00 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  20/04/2021 at 15:00


Place:
FUNDACIÓN PÚBLICA ANDALUZA PROGRESO Y SALUD
AVDA. AMÉRICO VESPUCIO, EDIFICIO S-2 15
41092 SEVILLA



Contact point:

For the attention of: UNIDAD DE COMPRAS

Telephone:  955040450 | Fax: 955040457

E-mail:  compras.fprogresoysalud@juntadeandalucia.es

Internet address:  http://fps2.junta-andalucia.es/fundacionprogresoysalud/es


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  20/04/2021 at 15:00


Addresses for sending:
FUNDACIÓN PÚBLICA ANDALUZA PROGRESO Y SALUD
AVDA. AMÉRICO VESPUCIO, EDIFICIO S-2 15
41092 SEVILLA


Additional information:  LA PRESENTACIÓN DE LAS OFERTAS SE REALIZARÁ MEDIANTE LA PLATAFORMA DE CONTRATACIÓN ELECTRÓNICA DE LA JUNTA DE ANDALUCÍA, SIREC.


H. Tender opening


Place:
FUNDACIÓN PÚBLICA ANDALUZA PROGRESO Y SALUD
AVDA. AMÉRICO VESPUCIO, EDIFICIO S-2 15
41092 SEVILLA

Envelope two opening date:


Envelope three opening date: 22/04/2021 at 10:00


Other dates:


Additional information: LA APERTURA DEL ARCHIVO-E ÚNICO NO ES PÚBLICA. SE REALIZA A TRAVÉS DE LA PLATAFORMA DE CONTRATACIÓN DE LA JUNTA DE ANDALUCÍA, SIREC.


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents



K.2. Additional information



K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Las establecidas en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


06/04/2021 14:12 - 2021-0000055805 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

» 13/05/2021 12:17 - 2021-0000077358 - Procedimiento Anulado

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación