Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2021-0000085067

Publication reference:  2021-0000084010

Publication date:  27/05/2021 at 14:10

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2021-0000084010

Disabled Notice

This information update 2021-0000078629 for the following cause: 

Se publica acta de la sesión de la mesa de contratación de apertura del sobre 1.

Historical of Publications of Update and Correction


18/05/2021 13:38

Updated: Se publican respuestas a consultas realizadas por los licitadores.


17/05/2021 13:13

Updated: Se publican respuestas a consultas de los licitadores.


10/05/2021 11:53

Updated: Se publican respuestas a consultas planteadas por los licitadores.



A. Contract Object


Contracting authority: Consejería de Hacienda y Financiación Europea. Secretaría General Técnica (No Vigente)


Processing Province: SEVILLA


Contract Type: Servicios


Contract Name: CONTRATO SERVICIO MEDICO TORRETRIANA


Execution Provinces: SEVILLA


File reference number: CONTR 2021 0000208998


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: SERVICIO MEDICO TORRETRIANA


CPV (Common Procurement Vocabulary):

85121100-Servicios de médicos de medicina general


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 221,728.04 €


Estimated value: 443,456.08 €


Total amount: 221,728.04 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  25/05/2021 at 14:00


Place:
Servicio de Contratación de la Secretaría General Técnica de la Consejería de Hacienda y Financiación Europea.
C/Juan Antonio de Vizarrón. S/N
41071 SEVILLA



Contact point:

For the attention of:

Telephone:  955064640 / 955065558 | Fax: 

E-mail:  contratacion.chyfe@juntadeandalucia.es

Internet address: 


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  25/05/2021 at 15:00


Addresses for sending:
Las ofertas se presentarán únicamente por medios electrónicos a través de SiREC-Portal de Licitación Electrónica.


Additional information:  Conforme a la cláusula 8 del PCAP: Las empresas deberán registrarse en SIREC-portal de Licitación Electrónica, según las especificaciones recogidas en el Manual de servicios de licitación electrónica SIREC-portal de Licitación Electrónica publicado en el siguiente enlace https://juntadeandalucia.es/export/drupaljda/SiREC_PDL_Manual_Usuario_v1= = .4_.pdf


H. Tender opening


Place:
Por medios electrónicos a través de SiREC.



Envelope two opening date: 27/05/2021 at 08:30


Envelope three opening date: 07/06/2021 at 11:00


Other dates:


Additional information: La apertura del sobre núm. 1 tendrá lugar el 27 de mayo de 2021.


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


Pliego de Cláusula Administrativa (1101.19 Kb) download

Pliego de prescripciones técnicas (117.83 Kb) download

Memoria justificativa (159.63 Kb) download

Adenda memoria justifivativa (84.93 Kb) download

Acuerdo de inicio (99.18 Kb) download

Resolución de aprobación del expediente (106.71 Kb) download


K.2. Additional information


Designación composición de la Mesa (106.14 Kb) download

Consultas licitadores (55.59 Kb) download

Consultas licitadores 2 (32.69 Kb) download

Consultas licitadores 3 (33.55 Kb) download

Acta mesa calificación administrativa (77.12 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


10/05/2021 11:53 - 2021-0000076233 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

17/05/2021 13:13 - 2021-0000078026 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

18/05/2021 13:38 - 2021-0000078405 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

19/05/2021 12:44 - 2021-0000078629 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

27/05/2021 14:10 - 2021-0000084010 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

02/06/2021 12:28 - 2021-0000085067 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

19/07/2021 12:07 - 2021-0000102882 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

09/09/2021 12:06 - 2021-0000124158 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

16/09/2021 09:38 - 2021-0000125434 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

18/10/2021 08:56 - 2021-0000135793 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación