Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


Publication reference:  2021-0000085292

Publication date:  03/06/2021 at 13:56

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2021-0000085292

A. Contract Object


Contracting authority: Delegación Territorial de Educación, Deporte, Igualdad, Políticas Sociales y Conciliación en Córdoba (No Vigente)


Processing Province: CÓRDOBA


Contract Type: Obras


Contract Name: ADECUACION SALIDAS Y PUERTAS DE EMERGENCIA Y RAMPAS EN CPA MONTILLA


Execution Provinces: CÓRDOBA


File reference number: CONTR 2021 0000567784


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: ADECUACION DE LAS SALIDAS DE EMERGENCIA CON INSTALACION DE NUEVAS PUERTAS CONTRAINCENDIOS Y RAMPAS EN C. PERSONAS MAYORES DE MONTILLA (CORDOBA)


CPV (Common Procurement Vocabulary):

45216120-Trabajos de construcción de edificios relacionados con los servicios de emergencia

44221200-Puertas


B. Tendering proccess


Tendering process: Menor


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 10,743.00 €


Estimated value: 10,743.80 €


Total amount: 13,000.00 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  21/06/2021 at 00:00


Place:
CPA MONTILLA
C/BOCAU 18
14440 MONTILLA



Contact point:

For the attention of: RICARDO SALAMANCA

Telephone:  957505424 | Fax: 

E-mail:  contrataciondpcordoba.cipsc@juntadeandalucia.es

Internet address: 


Additional information:  CONCERTAR CITA PARA VER ACTUACIONES A REALIZAR EN Centro de Participación Activa de Montilla Calle Bocau, 18 14550 - Montilla Tfno: 671593075 Corrreo electrónico: cpa.montilla.co.cipsc@juntadeandalucia.es



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  23/06/2021 at 14:00


Addresses for sending:
DT IGUALDAD, POLITICA SOCIALES Y CONCILIACION
RAMON Y CAJAL 6
14003 CORDOBA


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
DDT IGUALDAD, POLITICA SOCIALES Y CONCILIACION
DT IGUALDAD, POLITICA SOCIALES Y CONCILIACION 6
14003 CORDOBA

Envelope two opening date:


Envelope three opening date:


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents



K.2. Additional information



K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


03/06/2021 13:56 - 2021-0000085292 - Convocatoria de licitación

» 24/06/2021 12:31 - 2021-0000089945 - Dismissed Contract

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación