Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


This information has been updated by: 2021-0000088246

Publication reference:  2021-0000087432

Publication date:  14/06/2021 at 18:28

State:  En plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2021-0000087432

Disabled Notice

This information update 2021-0000084003 for the following cause: 

La celebración de la mesa para la apertura del sobre 1 se celebrará el día 15 de junio a las 9:00

Historical of Publications of Update and Correction


26/05/2021 10:46

Corrected: Nota aclaratoria del Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares y Corrección de errores del Pliego de Prescripciones Técnicas.



A. Contract Object


Contracting authority: Delegación Territorial de Salud y Consumo en Huelva


This information belonged to "Delegación Territorial de Salud y Familias en Huelva (No Vigente)" until 17/02/2023 at 13:30


Processing Province: HUELVA


Contract Type: Suministros


Contract Name: CONTRATO MIXTO SUMINISTRO 16 FOTOCOPIADORAS REG. ALQUILER Y MANTENIMIENTO


Execution Provinces: HUELVA


File reference number: CONTR 2021 0000339594


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: CONTRATO MIXTO SUMINISTRO 16 FOTOCOPIADORAS REG. ALQUILER Y MANTENIMIENTO DELEG. TERR. Y LABORATORIO


CPV (Common Procurement Vocabulary):

50313200-Servicios de mantenimiento de fotocopiadoras

30121200-Equipo de fotocopiado


B. Tendering proccess


Tendering process: Abierto Simplificado


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 22,731.64 €


Estimated value: 125,024.02 €


Total amount: 27,505.28 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  11/06/2021 at 14:00


Place:
DT SALUD Y FAMILIAS
AV. MARTÍN ALONSO PINZÓN 6
21071 HUELVA



Contact point:

For the attention of: Asesora técnica SPER

Telephone:  959010693 | Fax: 

E-mail:  gestioneconomica.hu.csalud@juntadeandalucia.es

Internet address: 


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  11/06/2021 at 14:00


Addresses for sending:
DT SALUD Y FAMILIAS
AV. MARTÍN ALONSO PINZÓN 6
21071 HUELVA


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
DT SALUD Y FAMILIAS
AV. MARTÍN ALONSO PINZÓN 6
21071 HUELVA

Envelope two opening date: 15/06/2021 at 09:00


Envelope three opening date:


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


Pliego de Cláusula Administrativa (655.61 Kb) download

Pliego de prescripciones técnicas (163.83 Kb) download

Nota aclaratoria PCAP y PPT (96.79 Kb) download


K.2. Additional information


Memoria justificativa (142.73 Kb) download

Resolución de aprobación del expediente (95.43 Kb) download

Designación composición de la Mesa (75.42 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


26/05/2021 10:46 - 2021-0000080189 - Convocatoria de licitación  (Inactive)

27/05/2021 14:01 - 2021-0000084003 - Convocatoria de licitación  (Rectification)  (Inactive)

14/06/2021 18:28 - 2021-0000087432 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

17/06/2021 12:29 - 2021-0000088246 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

17/06/2021 13:41 - 2021-0000088320 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

22/06/2021 13:56 - 2021-0000089326 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

25/06/2021 09:26 - 2021-0000090135 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

28/06/2021 13:51 - 2021-0000090725 - Convocatoria de licitación  (Rectification)  (Inactive)

30/06/2021 09:44 - 2021-0000091278 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

01/07/2021 14:32 - 2021-0000091890 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)  (Inactive)

02/07/2021 12:07 - 2021-0000092119 - Convocatoria de licitación  (Additional Info.)

» 02/07/2021 14:30 - 2021-0000092271 - Adjudicación provisional

» 24/08/2021 19:57 - 2021-0000120665 - Adjudicación definitiva  (Inactive)

» 04/05/2022 12:35 - 2022-0000027775 - Adjudicación definitiva  (Inactive)

» 04/04/2024 18:15 - 2024-0000000963 - Adjudicación definitiva

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación