Principal destacado

PdC - Plataforma de Contratación

Estás en: Portada » Servicios » Contratación Pública » Plataforma de Contratación »Contract Notice Detail

PdC - Plataforma de Contratación
PdC - Plataforma de Contratación

Contratación Pública


Enlace a la ayuda de la Plataforma de Contratación Contracts negotiated without publicity Detail

Publication details


Publication reference:  2021-0000090335

Publication date:  25/06/2021 at 12:53

State:  Finalizado plazo de presentación


Signed PDF: Signed PDF 2021-0000090335

A. Contract Object


Contracting authority: Consejería de Educación y Deporte. Dirección General de Planificación, Instalaciones y Eventos Deportivos (NoVigente)


Processing Province: OTRAS (null)


Contract Type: Servicios


Contract Name: COORD SEG Y SALUD OBRA SUSTITUCIÓN REDES PERIMETRALES GOLF CARTUJA


Execution Provinces: SEVILLA


File reference number: CONTR 2021 0000603694


Division into lots:  No


Number of lots: 0


Description: COORDINACIÓN DE SEGURIDAD Y SALUD DURANTE LA OBRA DE SUSTITUCIÓN DE LAS REDES PERIMETRALES DEL CAMPO DE GOLF DE LAS INSTALACIONES DEPORTIVAS LA CARTUJA


CPV (Common Procurement Vocabulary):

71000000-Servicios de arquitectura, construcción, ingeniería e inspección


B. Tendering proccess


Tendering process: Menor


Processing Type: Ordinario


C. Total budget amount


Net amount: 875.00 €


Estimated value: 875.00 €


Total amount: 1,058.75 €

Notes:





D.Addresses and Contact Points for Obtaining Additional Information and Documents


Date limit:  01/07/2021 at 15:00


Place:
D.G. de Planificación, Instalaciones y Eventos Deportivos



Contact point:

For the attention of: Sv. de Instalaciones Deportivas, Proyectos y Obras

Telephone:  955036659 | Fax: 

E-mail:  sv.idpo.ced@juntadeandalucia.es

Internet address: 


Additional information: 



E.Specific contractor requirements


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


F. Requests to participate


G. Presentation of tenders


Time-limit for receipt of tenders:  02/07/2021 at 15:00


Addresses for sending:
Sistema de Relaciones Electrónicas en materia de contratación pública (SIREC)


Additional information: 


H. Tender opening


Place:
Sistema de Relaciones Electrónicas en materia de contratación pública (SIREC)



Envelope two opening date:


Envelope three opening date:


Other dates:


I.Objective criteria for the selection of candidates in the proceedings


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


J. Previous Publications




K. Contract Documents


K.1. Conditions and complementary documents


Condiciones Administrativas (98.9 Kb) download

Condiciones de Ejecución (278.58 Kb) download

Modelo de proposición económica (57.78 Kb) download


K.2. Additional information


Memoria Justificativa del proponente (136.98 Kb) download


K.3. Documentation Relative to the Suspension



K.4. Documentation Relative to the Raising of the Suspension



K.5. Number of bidders



L.Criteria for Award


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


M.Essential conditions of the contract


Los establecidos en el pliego de cláusulas administrativas particulares


N.Business Classification



O. Related publications


25/06/2021 12:53 - 2021-0000090335 - Convocatoria de licitación

» 09/07/2021 09:13 - 2021-0000093820 - Adjudicación definitiva

P. Listing of Members Assistants to the Qualification Events


There are no qualification events. Check the Contract Documents.




To check tendering process´s result click here




Answers to applications for clarifications here


English Español

PdC - Plataforma de Contratación